سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

راه اندازی واحد راکد بسته بندی پودر شیرین بیان در کرمانشاه

مدیر صنایع تبدیلی و تکمیلی سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه طی بازدیدی از واحد بسته بندی پودر عصاره شیرین بیان کرمانشاه از راه اندازی مجدد این واحد تولیدی خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ مدیر صنایع تبدیلی و تکمیلی سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه در بازدیدی از واحد بسته بندی پودر عصاره شیرین بیان کرمانشاه از راه اندازی مجدد این واحد تولیدی خبر داد.

 سعید کریمی گفت: این واحد پودر شیرین بیان را در بسته‌های کوچک بسته بندی نموده و به منظور عرضه در فروشگاه ها، عطاری‌ها و. آماده می‌کند.

کریمی سپس به نفرات مشغول بکار در این واحد پرداخت و بیان کرد:در این واحد تولیدی شرایط اشتغال ۱۰ نفر به صورت مستقیم فراهم گردیده است.

کریمی در ادامه گفت: محصولات این واحد علاوه بر داخل کشور به کشور‌های همسایه و همچنین روسیه صادر می گردد.




‍ برگزاری دوره آموزشی مهارتی بسته بندی موادغذایی وصنایع تبدیلی 


 


مدیر هماهنگی ترویج سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه از برگزاری دوره آموز‌شی "بسته بندی مواد غذایی وصنایع تبدیلی در کرمانشاه خبر داد.

 کوروش مهرابی با اشاره به برگزاری یازدهمین دوره آموزشی مهارتی با عنوان "بسته بندی موادغذایی وصنایع تبدیلی " در مرکز تخصصی آموزشی فنی و حرفه‌ای شماره یک شهر کرمانشاه واقع در سه راه حافظیه، اظهار کرد: این دوره آموزشی در راستای اجرای طرح ارتقای شاخص‌های بهره‌وری بخش کشاورزی و با هدف آشنایی فارغ التحصیلان دانشگاهی و جوانان جویای کار و همچنین آشنایی کشاورزان باتکنیک‌ها و روش‌های بسته بندی و عرضه محصولات کشاورزی و همچنین کمک به اشتغالزایی استان برگزار شده است.

 

مدیر هماهنگی ترویج سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه اضافه کرد: این دوره آموزشی با رعایت کلیه دستوالعمل‌ها و پروتکل بهداشتی و همچنین لحاظ نمودن فواصل اجتمایی به مدت ۶ روز در دو سطح نظری و عملی در حال برگزاری است که در این مدت تعداد ۲۰ نفر از فارغ التحصیلان دانشگاهی و جوانان متقاضی کاردر استان با روش‌ها و تکنیک‌های بسته بندی و عرضه صحیح محصولات کشاورزی آشنا می‌شوند.

مهرابی افزود: در پایان این دوره آموزشی از طرف اداره کل فنی و حرفه‌ای ابتدا آزمون مهارتی پایان دوره از فراگیران گرفته شده و سپس برای فراگیرانی که موفق به کسب نمره قبولی از هر دو آزمون تئوری و عملی شده اند کارت مهارتی فنی و حرفه‌ای صادر خواهد شد.


مهرابی برگزاری این نوع دوره‌های مهارتی را در توانمندسازی افراد جویای کار برای حضور موفق در بازار کار مثبت ارزیابی و ابراز امیدواری کرد: برگزاری این نوع دوره‌ها بتواند نقش مهمی در کاهش آمار بیکاری استان داشته باشد.

انتهای پیام/ز

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.