سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آغاز مرحله دوم رزمایش همدلی و احسان در خراسان رضوی

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) در خراسان رضوی گفت: مرحله دوم رزمایش همدلی و احسان با هدف کمک به اقشار نیازمند و آسیب دیدگان اجتماعی ناشی از ویروس کرونا در این استان آغاز شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سید عبدالله ارجاعی مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) در خراسان رضوی  در آیین آغاز مرحله دوم این رزمایش در سبزوار گفت: این مرحله تا عید سعید قربان ادامه دارد و در مجموع ۹۰ هزار بسته کمک معیشتی بین اقشار آسیب پذیر و نیازمند خراسان رضوی توزیع می‌شود.
 
او افزود: رزمایش همدلی و احسان در اجرای منویات رهبر معظم انقلاب و با هدف رسیدگی به معیشت محرومان از سوی ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) در حال اجرا است.
 
سید حسین شبیری دبیر ستاد امر معروف و نهی از منکر سبزوار گفت: ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) در گام نخست رزمایش همدلی طی ماه مبارک رمضان، سه هزار بسته کمک معیشتی بین نیازمندان و آسیب دیدگان از کرونا در شهرستان‌های سبزوار، جوین، جغتای، داورزن و خوشاب توزیع کرده است.
 
 او افزود: این بسته‌ها شامل برنج، مرغ، رب، ماکارونی، روغن، نخود و لوبیا به ارزش هر بسته سه میلیون و ۲۰۰ هزار ریال بود که از طریق ۱۱ گروه جهادی که به نام شهدا نامگذاری شده بود بین خانواده‌های نیازمند و آسیب دیدگان ناشی از کرونا توزیع شد.
 
انتهای پیام//ز.ق
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.