سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تفاهم‌نامه ساخت ۶ مدرسه خیری در دلگان امضا شد

سرپرست سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس سیستان و بلوچستان گفت: تفاهم‌نامه ساخت ۶ مدرسه خیری با اعتبار بیش‌از ۳۰ میلیارد تومان در شهرستان دلگان امضا شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، رضا سرحدی نیا سرپرست سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس سیستان و بلوچستان اظهارداشت:تفاهم‌نامه ساخت ۶ مدرسه خیری با اعتبار بیش‌از ۳۰ میلیارد تومان در شهرستان دلگان امضا شد.

او افزود: بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده قرار است این مدارس در قالب ۵۴ کلاس درس و یک سالن اجتماعات‌در دلگان ساخته و تحویل آموزش و پرورش این شهرستان شود.

او ادامه داد: این مدارس شامل دبستان ۱۲ کلاسه سلمان فارسی در شهر گلمورتی، دبستان ۱۲ کلاسه حافظ در شهر گلوتی، دبیرستان ۹ کلاسه امام جعفر صادق (ع) در بخش جلگه چاه هاشم، دبستان ۶ کلاسه حضرت مسلم بن عقیل (ع) در روستای گران بخش جلگه چاه هاشم، هنرستان دخترانه ۹ کلاسه مطهره به همراه یک باب سالن اجتماعات در شهر گلمورتی و دبستان ۶ کلاسه هاجر در مرکز بخش جلگه هاشم‌است.

سرپرست اداره‌کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس سیستان و بلوچستان بیان کرد: این استان با توجه به نرخ ۱۴ برابری تعداد موالید و جذب بازماندگان از تحصیل همچنان با وجود همه اقدامات مطلوب انجام گرفته در مدرسه سازی به پنج هزار کلاس درس جدید نیاز دارد.

او بیان کرد: از مجموع ۱۸ هزار و ۹۵۴ کلاس درس در سیستان و بلوچستان، ۱۰ هزار و ۵۲۸ کلاس درس نیازمند تخریب، بازسازی و مقاوم سازی است.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.