سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری راهپیمایی عظیم اربعین حسینی در گروی وضعیت شیوع کرونا/ خوزستان آماده پذیرش زائران است

استاندار خوزستان گفت: برگزاری همایش راهپیمایی عظیم اربعین حسینی در گروی وضعیت شیوع کرونا است، اما تهمیدات لازم برای این مهم اندیشیده شده است.

غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان در حاشیه ستاد استانی اربعین حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، در جلسه‌ای که امروز با حضور جمعی از مسئولان برگزار شد، بر اندیشیدن تهمیدات لازم در خصوص برنامه‌های اربعین حسینی تاکید گردید.

او افزود: با توجه به شیوع ویروس کرونا در ایران و کشور عراق، در صورتی که تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا اجازه برگزاری‌های برنامه‌های اربعین سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و همایش عظیم راهپیمایی به همین مناسبت را صادر نمود، استان خوزستان نیز آمادگی‌های لازم برای پذیرش زائران را دارد.

شریعتی با اشاره به اینکه مسیر‌های منتهی به کشور عراق و کربلای معلی جزو مسیر‌های صادراتی هستند، اظهار داشت: تهمیدات و آمادگی‌ها فقط مختص ایام اربعین نیست، بلکه در این ایام خدمات رسانی گسترده‌تر می‌شود تا برای زائران حضرت اباعبدالله الحسین (ع) مشکلی به و جود نیاید.

استاندار خوزستان در پاسخ به این سوال که آیا همایش عظیم راهپیمایی اربعین حسینی برگزار می‌شود یا خیر؟ بیان کرد: برگزاری این همایش عظیم ملی و شیعی بستگی به شرایط شیوع ویروس کرونا در کشور ایران و عراق دارد و تا قبل از این ایام نمی‌توان در این زمینه نظر قطعی داد و تصمیم گیری قاطع اتخاذ کرد.

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.