سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

توزیع ۲۴۶ هزار و ۲۸۲ حلقه لاستیک برای ناوگان حمل و نقل عمومی آذربایجان‌شرقی

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌شرقی گفت: ۲۴۶ هزار و ۲۸۲ حلقه لاستیک بین ناوگان حمل و نقل عمومی بار و مسافر استان توزیع شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز،تیمورزاده معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌شرقی گفت: ۲۴۶ هزار و ۲۸۲ حلقه لاستیک در اندازه‌های مختلف با همکاری وزارت صنعت معدن و تجارت در راستای حمایت از ناوگان حمل و نقل عمومی بار و مسافر استان در بین فعالان صنعت حمل و نقل جاده‌ای استان توزیع شده است.

او گفت: از اول تیرامسال صدور حواله لاستیک که قبلا توسط انجمن‌های صنفی رانندگان باری و مسافری استان انجام می‌شد به ادارات راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان‌های استان واگذار شد و هم اکنون صدور این حواله‌ها از سوی این ادارات انجام می‌شود.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌شرقی گفت: براساس ضوابط جدید رانندگان دارای پیمایش می‌توانند هر ۳۰ روز یکبار حواله ۲ حلقه لاستیک دریافت کنند.

تیمورزاده افزود: در زمان کنونی ۲۸۳ شرکت و موسسه حمل و نقل کالا، ۱۲۰ شرکت و موسسه حمل و نقل مسافری، ۶۳ شرکت حمل و نقل بین المللی فعال کالا و ۶ شرکت حمل و نقل مسافری برون مرزی در استان فعالیت می‌کنند.

تعداد کل ناوگان باری استان ۳۳ هزار و ۲۸۰ دستگاه و تعداد رانندگان دارای کارت هوشمند حوزه بار ۳۲ هزار و ۶۶۳ نفر است.

آذربایجان‌شرقی دارای ۲۳۵ کیلومتر آزادراه، ۴۵۳ کیلومتر بزرگراه، ۹۲۲ کیلومتر راه اصلی، ۲ هزار و ۷۵ کیلومتر راه فرعی و ۱۰ هزار و ۴۴۱ کیلومتر راه روستایی است.

انتهای پیام/ک

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.