سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

درخواست استاندار؛

حضور شرکت کوثر برای سرمایه گذاری در خراسان جنوبی

استاندار خراسان جنوبی از رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور خواست زمینه حضور و سرمایه گذاری شرکت کوثر را در استان فراهم کند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، معتمدیان استاندار خراسان جنوبی در جریان دیدار رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور با نماینده، ولی فقیه در استان گفت: برای نخستین بار در کشور شرایطی مهیا شود تا امکان سرمایه گذاری شرکت کوثر در حوزه‌های اقتصادی و برای بهره برداری از ظرفیت‌های بکر و فوق العاده خراسان جنوبی، فراهم شود.

او با اشاره به مدیریت موفق اوحدی در بازه کوتاهی که از زمان پذیرش این مسئولیت می‌گذرد، افزود: با وجود محدودیت‌های مالی دولت، در همین مدت برای رفع مشکلات جامعه ایثارگران گام‌های خوبی برداشته شده است.

معتمدیان با تأکید بر این که خراسان جنوبی، اولین استانی است که در زمینه رفع مشکل اشتغال و مسکن ایثارگران در سطح گسترده اقدام کرده است، گفت: برای تحقق این اقدام بزرگ، در بازه زمانی یک ساله با ساخت هزار و ۷۰۰ واحد مسکونی، نیاز جامعه هدف را مرتفع می‌کنیم.


بیشتر بخوانید


استاندار خراسان جنوبی ادامه داد: با ایجاد شرایط لازم در زمینه‌های کارآفرینی و همچنین استخدام ایثارگران در دوایر دولتی طبق قانون، مشکل اشتغال ۵۳۵ نفر از جامعه ایثارگران استان نیز برطرف می‌شود.

سازمان اقتصادی کوثر وابسته به بنیاد شهید و امور ایثارگران و مسئول مدیریت واحد‌های اقتصادی وابسته به این بنیاد است. این سازمان در سال ۱۳۷۲ تأسیس شد تا واحد‌های پراکنده زیرمجموعه بنیاد را تحت پوشش یک سازمان واحد اقتصادی درآورد.

سازمان اقتصادی کوثر حدود ۴۰ شرکت تابعه دارد و در زمینه‌های ساختمان، دامپروری، کشاورزی، صنایع و معادن، برق و الکترونیک، بهداشت و درمان فعالیت می‌کند.

انتهای پیام/ ی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.