سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فراهم شدن امکان تمدید انتقال موقت درون استانی فرهنگیان متقاضی در فارس

امکان تمدید انتقال موقت درون استانی فرهنگیان متقاضی در فارس فراهم شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، وحید رضا نظام الملکی رئیس اداره امور اداری و تشکیلات آموزش و پرورش فارس گفت: فرهنگیانی که در سال تحصیلی۹۸-۱۳۹۹ به صورت موقت در داخل استان منتقل شده اند می توانند در سال تحصیلی جدید نیز نسبت به تمدید انتقال موقت خود اقدام کنند.

او، بیان کرد: با توجه به شرایط بیماری کرونا  و به استناد مصوبه کمیته توسعه مدیریت اداره کل،  برای پیشگیری از رفت و آمد غیرضروری همکاران، انتقال موقت درون استانی همکاران فرهنگی متقاضی قابل تمدید است.

نظام الملکی تصریح کرد: تمدید انتقال موقت همکاران واجد شرایط برای آخرین مقصدی که در حال حاضر اشتغال به کار دارند امکان پذیر است و این تمدید از اول مهر ماه ۹۹ تا پایان شهریور ۱۴۰۰ است.

رئیس اداره امور اداری و تشکیلات آموزش و پرورش فارس ادامه داد: متقاضیان واجد، شرایط لازم است از۳۱ تیر ماه لغایت ۹ مرداد ماه جاری، با مراجعه به سامانه هوشمند معلم نسبت به ثبت درخواست خود اقدام کنند.

او، به برخی از شرایط تمدید انتقال موقت فرهنگیان در استان اشاره کرد و افزود: تمدید انتقال موقت همکاران زن متقاضی نواحی چهارگانه شیراز و شهرستانهای رستم ، ممسنی و فسا برای دوره ابتدایی و رشته شغلی آموزگاری است.

نظام الملکی اضافه کرد: تمدید انتقال موقت واجدان شرایط بین نواحی چهار گانه شیراز نیزدر صورت نیاز در رشته اصلی ،با درخواست ناحیه و تائید گروه طرح و برنامه بلامانع است.

انتهای پیام/ت

 

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.