سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خروج بیمارستان ۱۷ شهریور آبادان از چرخه بیماران کرونایی

مدیر درمان تامین اجتماعی خوزستان گفت : با توجه به کاهش تعداد بیماران کرونایی در آبادان پذیرش بیماران کرونایی در بیمارستان ۱۷ شهریور متوقف شد .

دکتر صادق جلیلی مدیر درمان تامین اجتماعی خوزستان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،با اعلام خروج بیمارستان تامین اجتماعی ۱۷ شهریور آبادان از چرخه بیماران ویروس کرونا گفت: با توجه به کاهش تعداد بیماران کرونایی در آبادان پذیرش بیماران کرونایی در این بیمارستان متوقف شد .

او افزود : پس از انجام استریلازیون کامل ، خدمات بیمارستان به حالت قبلی خود بازگشت تا به عنوان بیمارستان سبز در اختیار بیمه شدگان و بیماران غیرکرونا یی قرار گیرد .

مدیر درمان تامین اجتماعی خوزستان ضمن تشکر از مردم فهیم آبادان بخاطر همکاری و رعایت دستورالعمل های بهداشتی گفت : در صورت افزایش مجدد مبتلایان در این شهرستان ، مجدداً همکاری ما با دانشگاه علوم پزشکی از سرگرفته خواهد شد . 

دکترجلیلی تصریح کرد: با توجه به شیوع گسترده این بیماری و لزوم همکاری با دانشکده علوم پزشکی آبادان بیمارستان ۱۷ شهریور  به عنوان معین بیمارستانهای دانشگاهی قرار گرفت.

او افزود : از ابتدای همکاری تا پایان این ماموریت  ۲۰۷۵ نفر مورد پذیرش قرار گرفتند که از این تعداد ۱۲۰۹ نفر به صورت سرپایی ، ۳۸۲ نفر بستری موقت  و  ۴۱۹ نفر در بخشهای مختلف بستری شدند و مورد مداوا قرار گرفتند .

مدیر درمان تامین اجتماعی خوزستان ادامه داد: در ۵ ماه گذشته ۱۶۸۱ مورد سی تی اسکن قفسه صدری جهت تشخیص بیماری کرونایی  انجام گرفت .

جلیلی به تعداد ۲۳۲۱ بیمار مشکوک و قطعی بستری شده از ابتدای شروع این بیماری تا کنون در مراکز درمانی تامین اجتماعی استان اشاره کرد و گفت : هم اکنون  ۷۹ بیمار کرونایی در بیمارستان های امیرالمومنین (ع) اهواز، امام موسی کاظم (ع) ماهشهر و شهید مصطفی خمینی بهبهان بستری هستند .

  او رعایت دستورالعمل های بهداشتی به خصوص زدن ماسک ، رعایت فاصله گذاری فیزیکی و عدم حضور در تجمعات را عامل کاهش مبتلایان به این بیماری اعلام کرد و ادامه داد:  اگر این کار از سوی همه اقشار مردم رعایت شود به زودی شاهد پاک شدن استان و کشور از این ویروس منحوس خواهیم بود.

انتهای پیام/ د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.