سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برخورداری مبتلایان به کرونا از خدمات بیمه سلامت

مبتلایان به کرونا در استان چهارمحال و بختیاری از خدمات بیمه سلامت برخوردار شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، قیصر حافظی مدیرکل بیمه سلامت چهارمحال و بختیاری گفت: تمامی بیماران مبتلا به کرونا در استان که فاقد هرگونه پوشش بیمه‌ای بوده اند، از خدمات بیمه سلامت برخوردار شدند.

او افزود: بیمه سلامت ۱۰۰ درصد هزینه بیماران بستری مبتلا به کرونا را پرداخت می‌کند و مبتلایانی را که زیر پوشش هیچ بیمه‌ای نیستند را تحت پوشش این بیمه قرار داده است.


بیشتر بخوانید


حافظی با بیان اینکه کرونا هزینه‌های درمانی قابل توجهی را متوجه بیمه سلامت کرده است اضافه کرد: این در حالی است که شیوع ویروس کرونا فرصتی شد تا ظرفیت‌های بیمه سلامت شکوفا شود و خدمات الکترونیک این نهاد بروز و ظهور بیشتری پیدا کرد.

او ادامه داد: تمدید غیرحضوری دفترچه ها، نسخه نویسی و نسخه پیچی الکترونیکی از جمله خدمات الکترونیک بیمه سلامت به شمار می‌رود که در اتلاف منابع مالی، حفظ سلامت بیمه شدگان و صرفه جویی در مصرف کاغذ نقش مهمی ایفا کرده است.

حافظی سواد سلامت و توانمندسازی بیمه‌شدگان را از دیگر برنامه‌های جدید بیمه سلامت برشمرد و گفت: این مهم با تعامل رسانه‌ها و مطبوعات می‌تواند به خوبی محقق شود.

او افزود: این نهاد در استان سالانه ۲۶۰ میلیارد تومان هزینه متقبل می‌شود و در برابر آن ۴۰ میلیارد تومان از محل حق بیمه دهک‌های چهار به بالا کسب می‌کند، که این موضوع حاکی از آن است که دولت در راستای خدمات رسانی مطلوب به بیمه شدگان سهم زیادی از هزینه‌های درمان را تقبل کرده است.

انتهای پیام/ف

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.