سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پیشرفت ۹۰ درصدی پروژه مسیر ارتباطی شهرک شهید صیاد شیرازی تبریز

 شهردار منطقه ۶ تبریز از پیشرفت ۹۰ درصدی پروژه مسیر ارتباطی شهرک شهید صیاد شیرازی خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز، احمدزاده  شهردار منطقه ۶ تبریز با اشاره به حل مشکل اصلی ساکنان شهرک شهید صیاد شیرازی به عنوان دغدغه چندین ساله این منطقه گفت: بعد از ۱۵ سال با پیگیری‌های لازم، اجرای عملیات احداث مسیر ارتباطی شهرک شهید صیاد شیرازی در دستور کار این منطقه قرار گرفت و به زودی به بهره برداری می‌رسد.

او گفت: بعد از اقداماتی که توسط واحد املاک منطقه انجام شد، اجرای عملیات زیرسازی و جدول گذاری به طول ۵۵۰ متر و با هزینه بالغ بر شش میلیارد ریال در دستور کار معاونت فنی و عمرانی منطقه قرار گرفت که این عملیات با ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی رو به اتمام است.

او با اشاره به موقعیت جغرافیایی این شهرک گفت: منطقه‌ای که امروز به نام شهرک شهید صیاد شیرازی در غرب تبریز قرار گرفته، ۲۰ سال قبل احداث شده که یکی از بزرگترین شهرک‌های شهر تبریز است.

او با بیان این‌که بیش از ۴۳۰۰ قطعه تجاری و مسکونی در این شهرک وجود دارد، گفت: با احداث مسیر ارتباطی این شهرک علاوه بر تأمین امنیت ساکنین و کاهش مسافت چهار کیلومتری آن با شهر تبریز، شاهد کاهش تراکم در مرکز شهر خواهیم بود.

انتهای پیام/ک

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
محمد
۱۴:۳۶ ۲۸ آبان ۱۳۹۹
با سلام و خسته نباشيد خدمت تمامي کسانيکه در آباداني شهر تبريز زحمت ميکشند. باورکنيد آدم وقتي از تبريز بطرف صوفيان ميرود واقعا خجالت ميکشد که ميبيند چنين ورودي و چنين خروجي از سمت تبريز_صوفيان و بلعکس را دارد. آيا شهردار محترم کلانشهر تبريز از اين قسمت از شهر بازديد نميکند؟ شهردار تبريز و استاندار محترم آيا مگر شما نميدانيد که همه ميهمانان خارجي (توريست ها ) از اين سمت (تبريز_صوفيان) وارد شهر تبريز ميشوند؟ از سمت صوفيان بطرف تبريز که مياي وقتي ميخواهي به پليس راه نزديک بشي کانکس فروش ها و چوب فروش ها و تانکر فروش ها را مشاهده ميکنيد که مايه شرم است. آدم خودش خجالت ميکشد که وارد شهر تبريز ميشود. در حاليکه بجاي اين کانکس و چوب و تانکر فروش ها ميتوانست کافي شاپ ها و رستوران ها و هتل ها و مجتمع هاي تجاري به روز مانند لاله پارک و .... ديده شود. به هر حال از استاندار و شهردار محترم کلانشهر تبريز عاجزانه خواهشمنديم به سمت تبريز _ صوفيان بيشتر رسيدگي بفرمايند. متشکريم. 99/08/28