سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

وقتی ایرانجوان بوشهر ۵ روز پیش از مسابقات تمرین را شروع می‌کند

تیم فوتبال ایرانجوان بوشهر که نتوانسته تمرینات خود را طبق برنامه پیگیری کند، امشب باید در خانه، مقابل شهرداری بم به میدان برود.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، ایرانجوان بوشهر یکی از دو نماینده استان در لیگ دسته دوم فوتبال کشور از ساعت ۲۰:۳۰ امشب در ورزشگاه شهید مهدوی، میزبان شهرداری بم خواهد بود.

ایرانجوانی‌ها که قرار بود از یک ماه پیش تمریناتشان را شروع  کنند به گفته سرپرست این تیم به علت مشکلات درون باشگاهی و نبود کمک‏‌های مالی پنجشنبه هفته گذشته تمرینات را آغاز کردند.

 عطا وزیری افزود: پنجشنبه زمانی که قرار شد تمرین‌ها را شروع کنیم با خبر فوت مرحوم مجید چاهی‌بخش اسطوره باشگاه‎ ایرانجوان روبه‌رو شدیم که در نهایت پس از کسب اجازه از خانواده این مرحوم تمرین‌های تیم آغاز شد.

او با اشاره به مشکلات مالی تیم بیان کرد: شهرداری بوشهر اعتبار هفت میلیارد ریالی برای تیم ایرانجوان در نظر گرفته بود اما از فروردین ۹۸ تاکنون به طور کامل به این تیم پرداخت نشده‌است.


بیشتر بخوانید


سرپرست تیم فوتبال ایرانجوان بوشهر گفت: دلیل پرداخت نشدن این کمک به ایرانجوان، نبود اعتبار اعلام شده در حالی که به نظر می‎رسد این نبود اعتبار تنها مختص ایرانجوان است.

وزیری ادامه داد: در نهایت مدیران باشگاه خودشان مبلغی را به بازیکنان پرداخت کردند تا جایی که اکنون ۶۰ درصد تعهدات به بازیگنان پرداخت شده است.

او همچنین با اشاره به بازی امشب در برابر شهرداری بم، این بازی را تقابل تیم‏‌هایی است که تمرین‏‌های خود را با تاخیر زیاد و در فاصله چند روز مانده به آغاز بازی‎های لیگ دسته دوم شروع کرده‌اند.

ایرانجوان بوشهر اکنون با ۲۵ امتیاز در رتبه دوازدهم جدول گروه ب لیگ دسته دوم فوتبال کشور قرار دارد.

انتهای پیام/ک

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.