سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی خبر داد؛

فوت ۱۱ بیمار مبتلا به ویروس کرونا در استان اردبیل

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل از فوت ۱۱ بیمار مبتلا به ویروس کرونا طی شبانه روز گذشته در مراکز درمانی استان اردبیل خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، محمدرضا رضایی بنا، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل امروز در جلسه ستاد مبارزه با ویروس کرونا گفت: در ۲۴ ساعت گذشته ۱۱ بیمار مبتلا به ویروس کرونا در مراکز درمانی استان اردبیل فوت کرده اند.

او بیان کرد: در طی شبانه روز گذشته ۷۱ بیمار جدید ابتلا به ویروس کرونا در مراکز درمانی استان اردبیل بستری شده است.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل با اشاره به این‌که تعداد کل بستری‌های مبتلا به کرونا در استان اردبیل ۳۴۹ نفر است، بیان کرد: از این تعداد ۵۰ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه (ICU) بستری هستند و ۳۰ مورد ترخیص طی ۲۴ ساعت گذشته در مراکز درمانی استان ثبت شده است.

رضایی بنا کرد: در حال حاضر تمامی شهر‌های بزرگ استان به جز گرمی در وضعیت قرمز کرونا قرار دارند که این عامل بار مضاعفی را به کادر درمان استان وارد کرده که در این خصوص از مردم درخواست داریم با رعایت فاصله گذاری اجتماعی و نکات بهداشتی در کاهش تعداد بستری‌ها و مبتلایان به بیماری کرونا یاریگر کادر درمان باشند.

او از اختصاص مجدد بیمارستان سبلان تأمین اجتماعی استان به بیماران مبتلا به کرونا خبر داد گفت: به دلیل افزایش مبتلایان و تکمیل ظرفیت بیمارستان امام خمینی، در آی سی یو بیمارستان امام رضا نیز مجبور به بستری بیماران شده بودیم که با اضافه شدن بیمارستان سبلان در حال حاضر سه بیمارستان در راستای درمان و پذیرش مبتلایان به کرونا در اردبیل فعال است.

انتهای پیام/ح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.