سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس قوه قضائیه:

بین اعتراض و اغتشاش فرق قائلیم/خط قرمز ما اغتشاش و ناامنی و به هم ریختن کشور است

رئیسی با بیان اینکه بین اعتراض و اغتشاش فرق قائلیم، گفت: اعتراض را باید شنید، اما خط قرمز ما اغتشاش و ناامنی و به هم ریختن کشور است.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، حجت الاسلام و المسلمین رئیسی در جلسه صبح امروز شورای عالی قوه قضاییه با تأکید بر این‎که نظام دادرسی و فرآیند دادرسی در دستگاه قضایی مبتنی بر کار کارشناسی دقیق و حرفه‎ای و قانون و عدالت است، خاطر نشان کرد: قوه قضاییه در انجام وظایف خود تحت‎تأثیر فضاسازی‎ها قرار نمی‎گیرد.

دستگاه قضایی تحت‎تأثیر جوسازی‎ها قرار نمی‎گیرد

رئیس قوه قضاییه گفت: تمام مراحل و فرایند دادرسی مبتنی بر موازین شرعی و ادله موجود در پرونده‎های قضایی و اقتضای حق و عدل است و جوسازی‎ها هرگز در تصمیم قضات مؤمن و مخلص و فرایند دادرسی و صدور احکام قضایی اثرگذار نخواهد بود.

حجت الاسلام و المسلمین رئیسی متذکر شد که روند حاکم بر دستگاه قضا ضامن حقوق عامه، حقوق اصحاب دعوا و حتی حقوق متهم است و فرآیند دادرسی در نظام قضایی حقوق همگان را تضمین می‌کند.

منشاء فضاسازی‎ها به روایت رییس دستگاه قضا

رئیس قوه قضاییه با تقسیم بندی و تفکیک مبنای فضاسازی‎ها علیه احکام و تصمیمات قضایی اظهار داشت: فضاسازی‎ها گاهی ناشی از بی اطلاعی و کم اطلاعی نسبت به پرونده‎هاست که باید آحاد جامعه را از آن آگاه و مطلّع کرد، اما گاهی این تحرکات از روی غرض ورزی صورت می‌گیرد.

حجت الاسلام و المسلمین رئیسی افزود: گاهی جوسازی‎ها از سوی آمریکا که مظهر تضییع حقوق انسان است، اسرائیل کودک‎کُش، منافقین که دست‎شان تا مرفق آلوده به خون انسان‎های بی گناه است و جریانات سلطنت‎طلب و ضد انقلاب صورت می‌گیرد که ماهیت آن‌ها برای ملت روشن است و این‌ها نمی‌توانند کوچک‎ترین رخنه‎ای در اراده دستگاه قضا برای اجرای حق و عدالت ایجاد کنند.

در صیانت از حقوق عامه خط قرمز نداریم

رئیس قوه قضاییه در ادامه با اشاره به حکم اخیر دیوان عالی کشور برای بازگرداندن اراضی بیت‎المال که در ادوار گذشته در قالب یک مجموعه تعاونی دادگستری گلستان مورد تصرف قرار گرفته بود، این اقدام را نمادی از عدالتخواهی دستگاه قضایی دانست و گفت: تضییع حقوق عامه از هیچ‎کس و هیچ نهاد و سازمانی پذیرفته نیست و قوه قضاییه در صیانت از حقوق عامه هیچ خط قرمزی ندارد.

حجت الاسلام و المسلمین رئیسی افزود: در دهه‎های اخیر برخی که در حوزه اداری دستگاه قضایی همکاری داشتند، یک‎سری اراضی را در ارتباط با کاری که در استان انجام شده و ظاهراً هم مقررات رعایت شده بود، در اختیار داشتند، اما در فرایند دادرسی مشخص شد که این اراضی باید به بیت‎المال برگردد.

اجازه تعدی به سرمایه‎های ملی را نمی‌دهیم

رئیس قوه قضاییه به تعاونی‎ها، سازما‎ن‎ها و دستگاه‎های اداری هشدار داد که تحت هیچ شرایطی مجاز به تغییر کاربری اراضی کشاورزی و جنگل‌ها و مراتع نیستند و همه باید بدانند دستگاه قضایی در دوره مسئولیت وی اجازه نخواهد داد کوچک‎ترین تعدی نسبت به سرمایه‎های ملی و آب و خاک و محیط زیست صورت گیرد.

حجت الاسلام و المسلمین رئیسی با بیان این‎که سرمایه‎های ملی متعلق به همه عصر‌ها و نسل‌ها و صیانت از آن بر همگان واجب است، تأکید کرد: دستگاه قضایی مصمم به حفظ بیت‎المال و جلوگیری از تضییع حقوق عامه است و دستگاه‎های اداری هم باید با جدیت به وظایف خود در این زمینه عمل کنند.

بخشنامه انضباط بانکی با هدف حمایت از تولید صادر شده است

رئیس قوه قضاییه با اشاره به دستورالعمل صادره برای ساماندهی نظام پرداخت تسهیلات بانکی و دریافت سود و جرایم اظهار داشت: نقدینگی افسارگسیخته نظام تولید را مختل می‌کند و بخشنامه ایجاد انضباط مالی در تسهیلات بانکی با هدف حمایت و تقویت از تولید و تولیدکنندگان صادر شده است.

آشفتگی در پرداخت تسهیلات و دریافت سود قابل پذیرش نیست

حجت الاسلام و المسلمین رئیسی با تأکید بر این‎که آشفتگی در نظام پرداخت تسهیلات و دریافت سود و جرایم قابل پذیرش نیست، از شورای پول و اعتبار، بانک مرکزی و دستگاه‎های مسئول خواست که به وظایف خود برای حاکم شدن انظباط مالی در این حوزه عمل کنند.

رئیس قوه قضاییه گفت: امروز همه معتقدند نقدینگی در کشور افزایش یافته و با توجه به تأثیرات متقابل بازار پول و بورس و سرمایه، مدیریت و هدایت نقدینگی به سوی تولید و افزایش قدرت ملّی باید مورد اهتمام قرار گیرد.

حجت الاسلام و المسلمین رئیسی با بیان این‎که سخن گفتن مسئولان اقتصادی با مردم و فعالان نظام بازار به تثبیت بازار کمک خواهد کرد، به کارگزاران اقتصادی و مدیران نظام پولی و مالی توصیه کرد نقشه‎های راهی که برای آینده طراحی می‌کنند، برای جامعه تبیین کنند.

اعتراض را قبول داریم، اما به کسی اجازه اغتشاش نمی‌دهیم

رئیس قوه قضاییه در بخش دیگری از سخنانش با تاکید بر لزوم به رسمیت شناختن حق اعتراض در جامعه گفت: ما اعتراض را قبول داریم و باید اعتراض را شنید و با آن منطقی برخورد کرد، اما اعتراض با اغتشاش متفاوت است و اغتشاش و آشوب خط قرمز دستگاه قضایی است و نباید اجازه داد کسی در کشور ناامنی ایجاد کند.

حجت الاسلام و المسلمین رئیسی همچنین از همکاران قضایی در سراسر کشور خواست که نسبت به جرایم خشن حساس باشند و با برخورد قاطع اجازه ندهند افراد شرور و متجاسر به قانون میدان پیدا کنند.

صدور سند برای قله دماوند و اراضی اطراف آن

در این جلسه رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور از برنامه این سازمان برای ثبت ۷۴ میلیون هکتار اراضی ملّی و صدور سند کاداستری در سال جاری خبر داد و گفت: با توجه به تعرضاتی که به زمین‌های اطراف قله دماوند صورت گرفته بود، این سازمان اقدام به بررسی و صدور سند قله دماوند و ۱۰ هزار هکتار اراضی کوهپایه برای جلوگیری از تعرض به این اراضی کرد و در اختیار سازمان منابع طبیعی قرار گرفت.

خداییان همچنین گفت که سازمان متبوعش برای اولین بار سند مالکیت دانشگاه تهران را پس از ۸۶ سال صادر کرده و به مسئولان این دانشگاه ارائه کرده است.

تداوم اعطای مرخصی به زندانیان بر اساس بخشنامه حجت الاسلام و المسلمین رئیسی

رئیس سازمان زندان‎ها نیز در این نشست با اشاره به بخشنامه جدید رئیس قوه قضاییه مبنی بر اعطای مرخصی به زندانیان در موج جدید شیوع ویروس کرونا اعلام کرد: از ۱۸ تیر ماه تاکنون ۳۶ هزار و ۲۸۳ نفر از زندانیان مشمول این مرخصی یا تمدید مرخصی قبلی شدند که این روند همچنان ادامه دارد.

مهدی حاج‎ محمدی به‎عنوان نمونه از اعطای مرخصی به ۵۸ درصد از زندانیان خراسان جنوبی و ۵۵ درصد زندانیان استان گلستان در ۱۵ روز اخیر خبر داد.

بررسی بازار سرمایه با حضور وزیر اقتصاد و مسئولان سازمان بورس

در این جلسه، وزیر اقتصاد و معاونین او و همچنین رئیس سازمان بورس و رییس کمیسیون اقتصادی مجلس گزارش جامعی از وضعیت بازار سرمایه و سازمان بورس اوراق بهادار و پیشنهاداتی برای استفاده حداکثری از ظرفیت‎های این حوزه ارائه کردند.

بیشتر بخوانید

هیچ ملاحظه ای در برخورد با شرکت‌های متخلف ارزش افزوده وجود ندارد

نباید کسی به خاطر نداشتن تمکن مالی از دادرسی محروم شود/ دستگاه قضایی بر اساس خوشایند و بدآمد دیگران عمل نمی‌کند

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷۶
در انتظار بررسی: ۶
ناشناس
۰۱:۱۵ ۳۱ تير ۱۳۹۹
درود بر آقای رئیسی
ریاست محترم قوه قضاییه
ناشناس
۱۷:۰۷ ۳۱ تير ۱۳۹۹
محضاطلاع
داماد نعمت زاده هم از کشور فرار کرد

حالا چرا کسی که این مفسدان را فراری می دهد معرفی نمی کنند
ناشناس
۲۳:۵۴ ۳۰ تير ۱۳۹۹
سید فدای صداقتت بشم
ناشناس
۲۳:۵۳ ۳۰ تير ۱۳۹۹
اقای رئیسی دختران دم بخت هستند بخاطر گرانی جهاز نمیتوانندازدواج کنند پسران موقع ازدواج شان هست بخاطر بیکاری وگرانی خودرو ومسکن نمیتوانند ازدواج کنند سن ازدواج بالا رفته کسانیکه ازدواج کردند حقوق شان کفاف زندگی شان را نمیدهد ازترس گرانی بچه دار نمیشوند چگونه میشود اعتراض کرد؟ به این همه بی عدالتی
ناشناس
۲۳:۵۰ ۳۰ تير ۱۳۹۹
شما ودولتمردان درنازونعمت هستید ونمی فهمید نردم چه می کشند!؟!؟ مگر اعتراض بارقص وشادی وآرام وباادب هم داریم!؟!؟ مردم کشورهای دیگه راندیدید چه طور اعتراض می کنند!!؟؟
شکم سیر، خبر از گرسنه نداره، ومامتأسفانه چنین دولتهایی داریم!؟!؟
ناشناس
۲۳:۰۹ ۳۰ تير ۱۳۹۹
حاج اقا ماهیانه چقدر حقوق میگیری؟
ناشناس
۲۳:۰۲ ۳۰ تير ۱۳۹۹
شما مثل اروپا به مردم اجازه راه پیمایی ازاد بدهید اغتشاش نخواهد شد فشار از طرف دولن فشار از طرف مردنم را ببار میاورد اینها قوانین حاکم بر عالمند و کسی نمیتواند تغییرش دهد
همشهری
۲۲:۳۴ ۳۰ تير ۱۳۹۹
میشه بفرمائید چگونه اعتراض کنیم
ناشناس
۲۲:۳۲ ۳۰ تير ۱۳۹۹
شما تو دادگاه این همه در یک پرونده واحد در یک شعبه قاضی پاکدست دو رای متضاد میده منظورتون اینه
بعداز این همه سال نفهمیدیم چی رو با چی باید تفاوت بدیم جدول درست کنید
ابی
۲۲:۲۳ ۳۰ تير ۱۳۹۹
اعتراض حق مسلم مردمه
ناشناس
۱۳:۴۶ ۳۱ تير ۱۳۹۹
بله
ناشناس
۲۲:۰۸ ۳۰ تير ۱۳۹۹
اگردر جامعه ای مسئولان عادل باشند نه اعتراض است ونه اغتشاش
ناشناس
۲۱:۵۷ ۳۰ تير ۱۳۹۹
اگر عدالت در کشور بود این وضع اقتصاد کشور نبود این همه سوداگران فساد دلالی حرج مرج در کشور بازار که درست کرده چرا محا کمه نمی شود چرا هیچ مسول پاسخگو نیست چرا بعد از چهل سال ما هنوز یک بوجه شفاف در کشور ‌‌‌‌‌‌وجود ندارد همه این فسا دها وسودکری دلالی اختلاس در کشور نبود بوجه روش دولت کشور را به حال خود رها کرده هر که در بازار هر قیمتی برای خود می گوید هیچ وزرات خانه‌ای در وزرات خود پا سخکو آن سیستم بانکی چرا هنوز کشور یک قیمت ارز ندارد امیدوارم که کشور بعد از چهل سال اقتصاد کشور درست شود
ناشناس
۲۰:۴۹ ۳۰ تير ۱۳۹۹
خواهران و برادران بزرگوار ، دلیل گرانی مملکت فقط و فقط یک چیز است تحریم اقتصادی و عدم ورود دلار به کشور، در تعجبم مردمی که برای شلوغ کردن در خیابان زرنگ هستند و هشتگ اعدام نکنید میزنند ، چرا هشتگ از برجام خارج نشو برای آقای ترامپ نمیزنند، ترامپ از برجام خارج شد و تحریمها شروع شده و به دلیل عدم ورود ارز به کشور کالاها گران شده...
لطفا هشتگ ترامپ چرا مارا تحریم کردی یا هشتگ ترامپ به برجام برگرد را بزنید.
ابی
۲۲:۱۸ ۳۰ تير ۱۳۹۹
قرار بود با تحریم قوی تر بشیم ک
ناشناس
۲۲:۲۵ ۳۰ تير ۱۳۹۹
نه جناب تنها علت گرانی بی عرضگی و به فکر جیب خودشون بودنه اقایانه همین
ناشناس
۲۲:۵۸ ۳۰ تير ۱۳۹۹
قابل توجه شما باید بگم اگر یکم به حافظه ات رجوع کنی
حسن روحانی اوایل گران شدن دلار اومد در رسانه ملی به ۸۰میلیون ایرانی واضح بازبان فارسی گفت مردم دلار نخرید
قیمت دلار ۶۰۰۰تومنه بخرین متضرر میشین ما کاری کردیم
که دلار هیچ تاثیری در اقصاد و تورم نداره
چیشد؟
ناشناس
۲۳:۰۱ ۳۰ تير ۱۳۹۹
بنده خدا تحریم دو ساله شروع شده قبلش تقصیر کی بود عدد تورمی در زمان احمدی نزاد در سال 87از 76 به 300 میرسه اونوقت تحریم نبود چرا خودتونو گول میزنید
ناشناس
۲۳:۱۱ ۳۰ تير ۱۳۹۹
فولاد .پتروشیمی...که مواد اولیه خیلی از کارخنجات ایران هستند چه ربطی به تحریم داره که به قیمت دلار به کارخانه ها می فروشه باعث گرانی شدید شده چه ربطی به تحریم داره ....
شما یه وسیله پلاستیکی بتقیمت۲۰۰۰ت می گرفتی الان باقیمت۱۰۰۰۰ ت می خری پلاستیک مواد پلاستیک مال ایرانه چه ربطی به ترامپ خیالی شما ها داره خود مسئولین جیب مردم می زنند
ناشناس
۰۰:۳۱ ۳۱ تير ۱۳۹۹
ساده ای لوح
کوروش
۲۰:۴۲ ۳۰ تير ۱۳۹۹
درود بر آقای رئیسی ریاست محترم قوه ی قضائیه
لطفا با اشد مجازات با اختشاشگران برخورد کنید.
صف مردم از صف اشرار جداست.
ناشناس
۲۲:۴۳ ۳۰ تير ۱۳۹۹
اختشاشگران حالا چه کسانی هستند
آقای اغتشاش شناس
ناشناس
۲۰:۳۲ ۳۰ تير ۱۳۹۹
همش حرف
کمرمون شکست زیر بار گرانی
فرزند انقلاب
۲۰:۱۷ ۳۰ تير ۱۳۹۹
آقای رییسی لطف کنید تاریخ و مکان دقیق اعتراض قانونی را اعلام بفرمایید و به همه بگید و ببینید چند نفر میان. من یکی و همه مردم ایران به گرانیها اعتراض دارند. اگر اعتراض قانونی در قانون کشور و شرع اسلام و نظام هست. لطف کنید فقط تاریخ و مکان تعیین کنید.اگر نیست پس اغتشاش همیشه خواهد بود. چه اغتشاشگر دشمن باشد چه اغفال شده ها.
فرزند انقلاب
۲۰:۱۰ ۳۰ تير ۱۳۹۹
یک عزیزی از فردی از مسوولین حمایت کرد و گفت آن مسوول حتی یک لکه خاکستری از تخلف در کارنامه اش نیست و اگر بود دشمنان تو بوق و کرنا میکردند و به این دلیل باید ازش حمایت کرد و ازش پیروی کرد.ولی من میگویم این دلیل نمیشه چون او حتی یک نقطه خاکستری از مشکلات مردم در زندگیش نیست تا بفهمه ما چی میکشیم.آیا او وقتی مریض میشه درد قیمت ویزیت و دارو یا بستری شدن داره به من یکبار مریض شده بودم از خدا به خاطر دردام طلب مرگ کردم. آیا این مسولین درد
ناشناس
۱۹:۱۴ ۳۰ تير ۱۳۹۹
توهمه کشورهای دنیا یه نظارتی برعملکرد مجلس ودولت هست وبارها شده یا مجلس اون کشور منحل میشه تا انتخابات جدید برگزاربشه ونمایندگان جدید وباانگیزه قانونگذاری کنند وبعضی وقتها دولت برکنارمیشه ولی توایران هرکدام ازسه قوه باید تا اخ دوره کاری ادامه بدهند حتی اگر مملکت را بربادبدهند
ناشناس
۱۹:۰۶ ۳۰ تير ۱۳۹۹
جامعه‌ای که درآن گروهی سیر و گروهی گرسنه باشند ، جامعه اسلامی نیست.
شهید بهشتی
ناشناس
۱۹:۰۵ ۳۰ تير ۱۳۹۹
چرا با خودروسازها برخورد نمیشه
ناشناس
۱۹:۰۵ ۳۰ تير ۱۳۹۹
حتما نباید داد بزنیم که. مشکلات آشکاره اما کسی رفع نمیکنه
ناشناس
۱۹:۰۴ ۳۰ تير ۱۳۹۹
اعتراضم نمیتونیم کنیم
ناشناس
۱۹:۰۲ ۳۰ تير ۱۳۹۹
اگر برای اعتراض فرق قائلید آیا در این مملکت زندگی نمی کنید گرانی کمر مردم را شکسته چرا جلوی گرانی را نمی گیرید
چرا خودروساز انحصاری در کمتر از 5 ماه 2 مرحله قیمت خودرو را افزایش داده است؟؟؟
چرا دلارو سکه و طلا انقد گران شده
چرا مواد غذایی انقد گران شده چرا مسکن انقد گران شده
چرا رئیس بانک مرکزی اعدام نمی شود
چرا سران برکنار نمی شوند!!!
ناشناس
۱۸:۵۸ ۳۰ تير ۱۳۹۹
قوه قضائیه
تشکر تشکر
اقتدار اقتدار
ناشناس
۲۰:۰۶ ۳۰ تير ۱۳۹۹
آره همه چی ارزون شد همه سلاطینها محاکمه شدن
رامین
۱۸:۴۰ ۳۰ تير ۱۳۹۹
من اعتراض دارم به گرانی باید کجا برم به کی بگم
جایی برا اعتراض گذاشتید نه
خودتون بهتر از همه میدونید درد مردم چیه
الکی فیلم بازی نکنید
ناشناس
۲۰:۰۵ ۳۰ تير ۱۳۹۹
هیچ جا نمیتونی بری بشین بسوز
ناشناس
۲۲:۴۸ ۳۰ تير ۱۳۹۹
خب اینی که تو گفتی اغتشاش بود ...داریم میایم بگیریمت
ناشناس
۱۷:۱۶ ۳۰ تير ۱۳۹۹
سلام
ما نه اعتراض میکنیم و نه اغتشاش
مطمئن باشید ما هر حکومتی در ایران بر سر کار باشد به هیچ فرد یا کشوری اجازه نخواهیم داد به خاک کشورمون ایران نگاه چپ کنه وگرنه با سیلی محکمی از جانب ما روبرو میشه
)
ناشناس
۱۷:۵۱ ۳۰ تير ۱۳۹۹
عزیز بزرگوار امروزه دشمن در داخل کشور داره جولان میده امثال مجد موسوی در کشور کم نیستند که دارند د تیشه به ریشه نظام و رهبری میزنند.
ناشناس
۱۶:۴۵ ۳۰ تير ۱۳۹۹
جلوی گرانی های افسار گسیخته رو بگیرید
مملکت هرکی هرکی شده هر روز یه قیمت
یه جنس تو یک هفته سه بار قیمتش رفته بالا
کی به اینا رسیدگی میکنه
تو کجای دنیا در عرض یک هفته یک جنس ۳۰۰-۴۰۰ درصد قیمتش بالا میره
بخدا بیشتر اینا به تحریم ربطی نداره
علوی
۱۴:۵۱ ۳۰ تير ۱۳۹۹
یه کلام همه خفه خون بگیرن
ناشناس
۲۳:۰۳ ۳۰ تير ۱۳۹۹
درووووووووووووووووووووووود به شرررررررررفت
ناشناس
۱۴:۴۴ ۳۰ تير ۱۳۹۹
کاملا درسته اغتشاشگران نمیگزارند اعتراض مردم وارد شود پس حکمشان اعدام صدها برابری است
متین
۱۴:۳۴ ۳۰ تير ۱۳۹۹
اقای رییسی میشه بگید ما کی و کجا میتونیم اعتراض کنیم
اعتراضی که خود شما میگید قانونی و به عنوان رییس قوه قضاییه تایید میکنید منتظر پاسخ شما و مشخص کردن روز و تاریخ جهت اعتراض هستیم ممنون
ناشناس
۱۴:۳۴ ۳۰ تير ۱۳۹۹
ما ملت ایران از گرانی هایی که ساعت به ساعت بیشتر می شود اعتراض داریم، آرزوهای ما رو به نابودیست
به فریاد ما برسید
ناشناس
۱۴:۲۴ ۳۰ تير ۱۳۹۹
درود بر شما بزرگ مرد
ناشناس
۱۴:۱۶ ۳۰ تير ۱۳۹۹
باید برای اعتراض پرتوکل و دستورالعمل قانونی تعریف شود
ناشناس
۲۰:۰۵ ۳۰ تير ۱۳۹۹
بله پروتکل
ناشناس
۱۴:۰۴ ۳۰ تير ۱۳۹۹
هیچ فرقی قائل نیستین همش حرفه
ناشناس
۱۴:۰۰ ۳۰ تير ۱۳۹۹
ازرئیسی درخواست داریم همه ی متهمان درهرضمینه دستگیرومجازات شن باتشکر
ناشناس
۱۹:۰۳ ۳۰ تير ۱۳۹۹
آقا زمینه با ز نوشته میشه نه باض حواستوجمع کن
ناشناس
۲۰:۰۴ ۳۰ تير ۱۳۹۹
بله
ناشناس
۱۳:۳۳ ۳۰ تير ۱۳۹۹
خدا جای حق نشسته
کارگر ساختمانی
۱۳:۱۳ ۳۰ تير ۱۳۹۹
گرانی کمرمو شکست بخدا
ب داد قشر ضعیف برسید .
کالای اساسی خیلی گرون شده
جواد قاسمی
۱۲:۵۱ ۳۰ تير ۱۳۹۹
خب بگو چه جوری اعتراض کنیم که شنیده بشه
مشکل اینجاست که تمام مسئولین ما گوش های سنگین دارن، تا داد نزنی صدات رو نمیشنون
ای خدا از دست مسئولین ناشنوا
ناشناس
۱۲:۳۴ ۳۰ تير ۱۳۹۹
آقای رئیسی اغتشاش نباید کرد، درست.
ولی به غیر از اغتشاشگران و اشرار، یقه سفیدهایی که بهانه برای اغتشاش درست می کنند و با ندانم کاری وضع مملکت را خیلی خیلی خیلی بهم ریختن را دریابید. کمر مردم را شکستن به خدا.
ناشناس
۱۲:۲۲ ۳۰ تير ۱۳۹۹
هر چه سریع تر این سه جوان اغتشاشگر را به دار عدالت بیاویزید
ناشناس
۱۴:۱۵ ۳۰ تير ۱۳۹۹
توچه کاره ایی!! ؟؟
ناشناس
۱۴:۲۵ ۳۰ تير ۱۳۹۹
داعشی
متین
۱۴:۳۱ ۳۰ تير ۱۳۹۹
چی گیره تو میاد اینا اعدام بشن
ناشناس
۱۴:۴۱ ۳۰ تير ۱۳۹۹
کسانی که میگن اعدام کنید یا اعدام نکنید هر دو اشتباه میکنن.مگه ما قاضی هستیم که بخوایم رای صادر کنیم
ناشناس
۱۴:۵۱ ۳۰ تير ۱۳۹۹
لطفا رافت اسلامی
ناشناس
۱۶:۳۲ ۳۰ تير ۱۳۹۹
اغتشاشگر ها رو اعدام کنید
ناشناس
۱۷:۳۱ ۳۰ تير ۱۳۹۹
قاضی تصمیم میگیره بر اساس دلایل محکم .شما آروم باشید برا قلبتون ضرر داره
علی
۱۲:۱۸ ۳۰ تير ۱۳۹۹
یه سوال، الان ما دانشجوها یا مردم میتونیم یه روز یا هر روز بریزیم تو خیابون و اعتراض کنیم؟!!! این حق برای مردم ما وجود داره ؟!! ما میتونیم مثل سیاهپوست های امریکایی یا مردم فرانسه اعتراض کنیم؟!!!
کوروش
۱۶:۳۱ ۳۰ تير ۱۳۹۹
به چی میخوای اعتراض کنی به بیکاری و گرونی و ... اینا رو که خوده مردم با انتخاب رئیس جمهور بوجود اوردن پس حق اعتراضی براشون وارد نیست.
ناشناس
۱۷:۴۵ ۳۰ تير ۱۳۹۹
گل گفتی تا دیروز روز شمار گذاشته بودن که مثلا امروز روز چهاردهم اعتراضات تو امریکاس بعد الان یک ساعت اعتراض رو تو مملکت نمیتونن ببینن و دم از ازادی بیان میزنن
ناشناس
۲۰:۰۳ ۳۰ تير ۱۳۹۹
آقای کوروش خان که پایین نظر دادی خودت هم میدونی مشکل کشور روحانی نیست پس صورت مسئله را پاک نکن اگه بجای روحانی از انتخابهای شما بود الان دلاربالای ۴۰تومن بود در ضمن روحانی تصمیم گیرنده نیست خودت را مبرا از گناه ندان
ناشناس
۱۲:۱۱ ۳۰ تير ۱۳۹۹
قابل توجه ترامپ دیکتاتور آمریکا که بین اعتراض و اغتشاش تفاوت قائل نیست
ناشناس
۲۰:۵۸ ۳۰ تير ۱۳۹۹
منظور آقایون از اعتراض اینکه بشنی تو خونت اعتراض کنی
ناشناس
۲۱:۳۸ ۳۰ تير ۱۳۹۹
میشه بگی تو ایران به کدام اعتراض رسیدگی شد