سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مناقصات شرکت گاز البرز الکترونیکی شد

مناقصات شرکت گاز از طریق پایگاه ملی مناقصات به صورت الکترونیکی برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، احسان نیروزاد، رئیس امور پیمان‌های شرکت گاز استان البرز گفت: توزیع اسناد در گذشته به صورت کاغذی بوده که این امر مستلزم صرف هزینه و زمان برای پیمانکار است، ولی بعد از آن از طریق پایگاه ملی مناقصات به‌صورت الکترونیکی اسناد توزیع می‌شد به‌طوری‌که تمامی پیمانکاران می‌توانستند به‌صورت الکترونیکی اسناد را دریافت کنند.

او افزود: همچنین در حال حاضرفرآیند برگزاری مناقصات در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) از توزیع تا عودت و فرایند برگزاری مناقصه از طریق این سامانه فراهم شده است.

رئیس امور پیمان‌های شرکت گاز استان البرز گفت: برگزاری مناقصات به‌صورت الکترونیکی از طریق سامانه ستاد از سال گذشته اجرایی شده است که شرکت گاز استان البرز جزء پیشرو‌ها در این امر است. همچنین تهیه کلیه پکیج‌ها و دستورالعمل‌ها و اسناد مناقصه مطابق منابع از جمله منابع مالی شرکت گاز استان البرز از طریق برگزاری کمیته راهبری پیمان‌ها انجام می شود.

او افزود: جلسات با پیمانکاران و صندوق انتقاد‌ها و پیشنهاد‌های امور پیمان‌ها از دیگر مواردی است که موجب شد نقطه نظرات پیمانکاران جمع آوری و پکیج‌ها اصلاح شود.

نیروزاد به برگزاری ۲۱۱ مناقصه و ۴ مزایده از ابتدای سال ۹۷ تاکنون اشاره کرد و گفت: از جمله طرح های شاخص این مناقصات می‌توان به طرح فاز اول و دوم خط انتقال ۳۶ اینچ بوئین‌زهرا-کرج، طرح عملیات اجرایی ساختمان ستاد، طرح گازرسانی به محور چالوس، طرح گازرسانی به طالقان، روستا‌های ساوجبلاغ، کرج، اشتهارد و نظرآباد در حوزه مهندسی اشاره کرد.

انتهای پیام/د.خ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.