سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرکل آموزش و پرورش استان مرکزی تشریح کرد:

نحوه فعالیت مدارس در سال تحصیلی جدید

فولادوند نحوه برگزاری کلاس‌های درس مدارس در سال تحصیلی جدید را تشریح کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  شهریار فولادوند مدیرکل آموزش و پرورش استان مرکزی با بیان اینکه سال تحصیلی جدید از پانزدهم شهریور ماه آغاز می‌شود نحوه برگزاری کلاس‌های درس مدارس در سال تحصیلی جدید را تشریح کرد.

فولادوند افزود: در شهرستان‌های سفید مدارس به صورت عادی و با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی فعالیت خواهند کرد و دانش اموزان با رعایت ضوابط بهداشتی در سرکلاس درس حضور خواهند یافت.

او اضافه کرد: در شهرستان‌های زرد فعالیت مدارس همراه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله اجتماعی مقابله با شیوع ویروس کرونا در بین دانش‌آموزان خواهد بود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان مرکزی بیان کرد: فعایت مدارس در شهرستان‌های قرمز مانند سال گذشته و به صورت آموزش از راه دور از طریق فضای مجازی و شبکه شاد خواهد بود.

او ادامه داد: طبق پیش‌بینی مدارس در ابتدای سال تحصیلی جدید با حداقل دانش آموزان، به صورت یک روز درمیان و نوبتی متناسب با ضوابط بهداشتی و طبق دستورالعمل‌های بهداشتی شروع به کار می‌کنند.

فولادوند با اشاره به اینکه سال گذشته ۲۰ درصد از دانش‌آموزان استان مرکزی به‌دلیل نبود امکانات از خدمات آموزش فضای مجازی و شبکه شاد محروم بودند اظهار کرد: در سال تحصیلی جدید تمهیدات لازم برای ارایه محتوای الکترونیکی به این دانش اموزان خهم اندیشیده شده است.

او تصریح کرد: شناسایی دانش‌آموزانی که امکان دسترسی به زیر ساخت اینترنت و فضای مجازی را در روستا‌ها نداشتند، گسترش دامنه زیرساخت اینترنتی در روستا‌ها از سوی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات، و ارایه محتوای آموزشی از طریق لوح فشرده، فلش و سایر سخت افزار‌ها و نرم افزار‌ها از جمله اقدامات برای پوشش حداکثری آموزش در استان مرکزی است.

استان مرکزی ۲ هزار و ۲۶۹ مدرسه دارد که ۲۲۷ هزار دانش آموز دراین مدارس تحصیل می‌کنند.

انتهای پیام / ج

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.