سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

 ارسال بیش از یک میلیون پیامک صورت حساب برق برای مشترکین

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی از صدور یک میلیون و ۴۹۱ هزار پیامک صورت حساب قبض برق برای مشترکین در استان خبر داد.

دادگر مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند،  گفت: بر اساس قانون از مهر ماه سال ۹۸ کلیه قبوض کاغذی حذف و تمامی صورتحساب‌های شرکت از طریق پیامک برای مشترکین ارسال می شود.

او افزود: در این خصوص تاکنون بیش از یک میلیون و ۴۹۱ هزار و ۹۱۰ پیامک صورتحساب قبض برق برای مشترکین استان ارسال شده است.

دادگر در خصوص مسایل مربوط به تغییر خانه و مستاجر و ارسال پیامک قبوض برق در خصوص تغییرات محل سکونت و یا هرگونه اقدامی که منجر به تغییر انشعاب برق مصرفی می شود تصریح کرد: مشترکین می‌توانند از طریق مراجعه به سایت شرکت توزیع برق به آدرس www.SKEDC.ir در سامانه میز خدمت الکترونیک و یا دفاتر پیشخوان سطح شهرستان‌ها نسبت به حذف اطلاعات شناسه قبض برق مصرفی قبلی از شماره موبایل خود اقدام و شماره شناسه قبض را با شماره موبایل جدید فعال نمایند.


بیشتر بخوانید


مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی با تاکید بر اهمیت سلامتی و کرامت ارباب رجوع اظهار کرد: مشترکان ضمن استفاده از خدمات این شرکت به صورت الکترونیک، با پرداخت به موقع هزینه‌های برق مصرفی خود شرکت توزیع نیروی برق استان را در ارائه خدمات با کیفیت و مستمر یاری رسانند.

انتهای پیام / ط ا

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.