سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بدهی ۱۵ میلیارد تومانی برای شاهین بوشهر

باشگاه شاهین شهرداری بوشهر به تازگی با نامه بدهی ۱۵ میلیارد تومانی روبه‌رو شده است که البته مربوط به باشگاه کنونی نیست و به سال‌های ۸۸ تا ۹۱ برمی‌گردد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، فهرست بدهی‌هایی که  به دست مسئولان باشگاه شاهین بوشهر در شهرداری رسیده است، مربوط به سه فصل حضور شاهین بوشهر در لیگ برتر فوتبال در سال‌های ۱۳۸۸ تا ۱۳۹۱ است. زمانی که شاهینی‌ها انبوهی از بدهی به جا گذاشتند و البته در پایان به لیگ دسته یک سقوط کردند.

این نامه حالا به باشگاه شاهین شهرداری بوشهر فرستاده شده تا بدهی‌ها پرداخت شود.

مسئولان این باشگاه نیز در نامه‌ای به فدراسیون فوتبال و کمیته تعیین وضعیت اعلام کرده‌اند که این بدهی‌ها مربوط به «شاهین بوشهر» و زمان مالکیت نعمتی در باشگاه است و ارتباطی به «باشگاه شاهین شهرداری بوشهر» ندارد.


بیشتر بخوانید


فهرست بدهی‌های شاهین بوشهر شامل ۶ میلیارد تومان بدهی به بازیکنان و مربیان ایرانی سابق شاهین بوشهر نظیر اکبرمیثاقیان و جلال بشرزاده، نزدیک به ۴ میلیارد تومان بدهی به رستوران‌ها، هتل‌ها، مغازه‌های بوشهر و دفاتر هواپیمایی، نزدیک به ۵ میلیارد بدهی به بازیکنان خارجی تیم مانند ایوان پتروویچ و لک‌چیرا، لوسانو والنته، اوباساندی و اوچه، است.

باشگاه شاهین شهرداری بوشهر از سال ۱۳۹۴ و پس از منحل شدن باشگاه شاهین بوشهر و تعلیقی که فیفا برای این باشگاه در نظر گرفت، آغاز به کار کرد.

مسئولان شهرداری بوشهر با مبلغ ۴۵۰ میلیون امتیاز یک تیم دسته دومی را خریدند و تیم شاهین شهرداری بوشهر در فاصله سه سال از لیگ دو به لیگ یک و سپس لیگ برتر راه پیدا کرد.

این تیم اکنون با کسب ۱۷ امتیاز از ۲۴ بازی در قعر جدول ۱۶ تیمی لیگ برتر فوتبال است و شرایط خوبی ندارد.

انتهای پیام/ک

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.