سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ماجرای درگیری مسئولان اداره برق و شهرداری خشکبیجار چه بود؟ + تصاویر

مسئولان اداره برق و شهرداری خشکبیجار درباره این درگیری توضیح دادند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت،ماجرای درگیری مسئولان اداره برق و شهرداری خشکبیجار چه بود و چرا شهرداری خشکبیجار برای تلافی قطعی برق، ۲ کامیون شن و نخاله ساختمانی جلوی ۲ درب اداره برق ریخت.

 ماجرا از این قرار است که اداره برق خشکبیجار به علت بدهی برق ساختمان شهرداری این شهر را قطع کرد، شهرداری خشکبیجار هم در اقدامی تلافی جویانه امروز با ریختن ۲ کامیون شن و نخاله ساختمانی، ۲ درب ورودی اداره برق این بخش را مسدود کرد.

صدر الله فرخی، شهردار خشکبیجار  با تایید این موضوع گفت: به دلیل بدهی ۵۴ میلیونی بابت برق مصرفی معابرعمومی و برج نور این شهر، اداره برق بخش خشکبیجار برق ساختمان شهرداری را قطع کرد.

او  با بیان اینکه اداره برق خشکبیجار به شهرداری این شهر بدهکار است افزود: برای تلافی قطع برق ۲ کامیون شن و نخاله ساختمانی را جلوی درب اداره برق ریختیم.

سید طاهر حسینی ، رئیس اداره برق خشکبیجار نیز گفت: بدهی شهرداری خشکبیجار ۹۰ میلیون تومان است.

او  افزود: بعد از چند بار مکاتبه و اخطار به شهرداری برای پرداخت بدهی و دادن پیشنهاد پرداخت قسطی آن، مسئولان شهرداری اقدامی نکردند که مجبور شدیم برق را قطع کنیم.

در حالی که شهردار خشکبیجار مبلغ بدهی را ۵۴ ملیون تومان و رئیس اداره برق این بخش ۹۰ میلیون تومان اعلام کردند، روابط عمومی شرکت توزیع برق گیلان این مبلغ ۸۴ میلیون تومان اعلام کرد.

کش و قوس اداره برق و شهرداری خشکبیجار بعد از حدود یک ساعت با میانجی گری سید رضا صفوی بخشدار خشکبیجار و توافق ۲ طرف به پایان رسید، برق ساختمان شهرداری وصل شد و شهرداری نیز شن و نخاله ساختمانی را از جلوی درب اداره برق جمع کرد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

انتهای پیام/م.ع

 

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
نونوا
۲۳:۵۴ ۰۴ مرداد ۱۳۹۹
خدا خیرت بده دلم گرفته بود کلی خندیدم
ناشناس
۲۲:۴۶ ۰۱ مرداد ۱۳۹۹
خیلی متاسفیم. با این اوصاف بهتره مهدکودک جای این دو تا بخش درست کنن. اخلاقا بیشتر به کودکان شباهت داره نه مسولین یک کشور
ناشناس
۱۶:۴۳ ۳۱ تير ۱۳۹۹
محقق
۱۵:۵۵ ۳۰ تير ۱۳۹۹
اینا مسوولان کشورماهستندواقعامتاسفم