سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

انعقاد تفاهم نامه ای از نوع دوچرخه سواری کتابخانه ای

با هدف توسعه همکاری‌های فرهنگی، ورزشی، پژوهشی و آموزشی و اعتلای روحیه ورزشکاری در بین کتابداران کرمانشاه هیأت دوچرخه سواری استان و اداره کل کتابخانه‌های عمومی کرمانشاه تفاهم نامه همکاری امضا کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ جلال عزیزی رئیس هیات دوچرخه سواری استان کرمانشاه، گفت : تفاهم نامه همکاری با اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان کرمانشاه از لحاظ گسترش فرهنگ مطالعه و ترویج کتابخوانی در بین ورزشکاران دوچرخه سوار منعقد شد چون ورزش و کتابخوانی جسم و روح انسان را تعالی می‌بخشند و باید در کنار هم قرار بگیرند.

او گفت : از آنجا که ورزشکار به فکر سلامت جسم خود است و برای رسیدن به اهداف و تعالی خود تلاش می‌کند باید برای سلامت فکر و آرامش روح و روان خود با کتاب و کتابخوانی نیز همراه باشد و این مهم را به نتیجه برساند.

او افزود : پیش از این در راستای اجرای تفاهم نامه همکاری پیشین، هیأت دوچرخه سواری استان، همکاری موثری در برگزاری اختتامیه جشنواری رضوی و نیز حمایت از این جشنواره داشته است.

جلال عزیزی افزود : در تعهدات مشترک، تعامل موثر در فعالیت‌های طرفین تفاهم نامه در زمینه بهره برداری از فضای مجازی، سایت‌های اطلاع رسانی و پیام رسان‌های داخلی و برگزاری جشنواره و همایش‌های علمی و تخصصی مشترک آمده است.

او گفت : این تفاهم نامه در ۹ ماده، ۱۵ بند و ۲ نسخه و با توجه به شیوع ویروس کرونا به صورت غیرحضوری به امضای طرفین رسید .

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.