سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دستگیری عامل شلیک به ۱۳ میهمان عروسی در خنداب

فردی که در مراسم جشن عروسی در خنداب با اسلحه شکاری ۱۳ نفر را مصدوم کرده بود دستگیر شد.

سرهنگ عبدالرضا جودکی فرمانده انتظامی شهرستان خنداب در گفت و گو با  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، با اشاره به مصدوم شدن تعدادی از مهمانان عروسی بر اثر شلیک اسلحه شکاری در خنداب گفت: فرد ضارب دستگیر و با تشکیل پرونده تحویل مقامات قضایی شد.

سرهنگ جودکی افزود: در یک تماس تلفنی با سامانه ۱۱۰ گزارشی از تیراندازی در مراسم عروسی داده می شود که بلافاصله نیرو‌های انتظامی در محل حادثه مستقر می شوند.

او اضافه کرد: در این مراسم عروسی یکی از بستگان نزدیک داماد به دلیل نداشتن تعادل مناسب اقدام به تیراندازی با اسلحه شکاری کرده که تعدادی مصدوم شده و راهی بیمارستان شده اند.

فرمانده انتظامی شهرستان خنداب بیان کرد: خوشبختانه این حادثه هیچگونه تلفات جانی نداشت و فرد ضارب دستگیر و تحویل مقامات قضایی شده است.


بیشتر بخوانید

 



نیمه‌های شب بیست و هشتم تیرماه در یک میهمانی عروسی در خنداب یکی از میزبانان مجلس در اقدامی نادرست و برای یک شادی نامتعارف، چند تیر هوایی با اسلحه شکاری شلیک کرده و در شلیک آخر به علت بی احتیاطی به سمت مهمانان تیراندازی می‌کند.

بر اثر این بی احتیاطی تعداد ۱۳ نفر از افراد حاضر در مراسم عروسی به علت اصابت ساچمه‌های پخش شده تیراندازی از نواحی مختلف دچار مصدومیت شده و بلافاصله جهت مداوا به مرکز درمانی انتقال داده می‌شوند.

انتهای پیام / ج

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۲۱:۳۲ ۳۱ تير ۱۳۹۹
بابا اصلآ چرا اسلحه ممنوع نمیشه؟
ناشناس
۱۴:۵۷ ۳۱ تير ۱۳۹۹
باید رسیدگی شود ممنون
ناشناس
۱۴:۴۷ ۳۱ تير ۱۳۹۹
یعنی چی این رسم ها حتما باید عروسی بگیرن
سراج الدین
۱۰:۳۷ ۳۰ تير ۱۳۹۹
چرا این نوع شادی های احمقانه و خطرناک مانند شلیک تیر دست از سر جوامع سنتی ما بر نمیدارد؟ تا کی باید در عروسی ها، افراد مجروح یا کشته شوند؟ باید فرهنگ سازی بشود
ناشناس
۱۴:۴۶ ۳۱ تير ۱۳۹۹
تو حرف نزنی نمیکن لالی این عاداب رسوم قدیمی هست که ما فراموش گردیم البته فراموش نگردیم بلکه این گرانیهای نمیزارن انجام بدیم
ناشناس
۱۴:۴۸ ۳۱ تير ۱۳۹۹
تو یک نفر فرهنگ داری بسته نمیخواد فرهنگ فرهنگ کنی فرهنگ
گوجه فرهنگی هم فرهنگ داره