سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استفاده بدون مجوز ۱۵ هزار مشترک برق در سرپل ذهاب

رییس اداره برق سرپل ذهاب گفت: ۱۵ هزار مشترک در این شهرستان بدون مجوز و به شکل غیرمجاز از برق استفاده می‌کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛  بهزاد نجفیان  رییس اداره برق سرپل ذهاب گفت: هم اکنون در شهرستان سرپل ذهاب ۳۲ هزار مشترک اداره برق هستند که از این تعداد ۱۵ هزار بدون مجوز هستند.

او اظهار داشت: ۱۵ هزار مشترک که واحدهایشان در جریان زلزله آبان سال ۹۶ آسیب دید هم اکنون تعمیر و تکمیل شده هنوز برای انشعاب جدید و یا در صورت سالم بودن کنتور‌های قبلی و برقراری انشعاب قبلی درخواست مجوز نداده‌اند و به شکل غیرمجاز از برق استفاده می‌کنند.

رییس اداره برق سرپل ذهاب گفت: مشترکان غیرمجاز جریمه شده و با آن‌ها برخورد می‌شود از این رو هرچه سریع‌تر برای درخواست مجوز به اداره برق مراجعه کنند.

نجفیان، از مشترکان خواست به منظور جلوگیری از خاموشی در طول تابستان، در مصرف برق اهتمام بیشتری داشته باشند و مصرف خود را مدیریت و بهینه کنند.

او ادامه داد: مردم در مواقع بروز حادثه و قطعی برق با صبر و شکیبایی هم افزایی و همکاری لازم با کارکنان اداره برق را به عمل آوردند و باتوجه به حجم گسترده حوزه عملیاتی برق شهرستان سعه صدر شهروندان یکی از عوامل پیشرفت در مرتفع ساختن موانع موجود است.

او گفت: مصرف مشترکان برق در سرپل ذهاب به بیش از ۵۰ مگاوات رسیده است که با توجه به فصل تابستان و گرما شاهد مصرف بیش از این نیز خواهیم بود.

انتهای  پیام/ز

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.