سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سه دکل مخابراتی در جنوب سیستان و بلوچستان نصب شد

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات سیستان وبلوچستان گفت: نصب و راه‌اندازی سه دکل تلفن و اینترنت درروستاهای جنوب استان بخشی از مشکلات مردم این مناطق در زمینه ارتباطات را برطرف کرده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، نیک‌محمد بلوچزهی مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات سیستان وبلوچستان گفت: نصب و راه‌اندازی سه دکل تلفن و اینترنت در روستاهای متسنگ نیکشهر،شیخان کرگ و کمبل سلیمان در چابهار و دشتیاری با اعتبار ۶ میلیارد تومان بخشی از مشکلات مردم این مناطق در زمینه ارتباطات را برطرف کرده است.

نیک‌محمد بلوچزهی اظهار داشت: این سامانه بصورت هر سایت فول فناوری (نسل ۲، ۳ و ۴) هستند که موجب رضایتمندی مردم روستایی می شود.

او افزود: توجه به زیرساختهای تلفن و اینترنت در روستاها می‌تواند منجر به اشتغال، دسترسی بهتر مردم بویژه جوانان، دانش آموزان و دانشجویان به شبکه جهانی اینترنت و پرداختن به امور درسی و امتحانات در این شرایط کرونا شود.

مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات سیستان و بلوچستان از پیگیری های مسوولان، نماینده مردم حوزه انتخابیه چابهار در مجلس و فرمانداران منطقه قدردانی کرد و گفت: پیگیری ها در این زمینه ادامه خواهد یافت و بسیاری از روستاهای پرجمعیت دیگر جنوب استان نیز با همت و تلاش دولت و اپراتورهای ایرانسل و همراه اول به شبکه اینترنت متصل خواهند شد.

او  بر حل مشکلات تلفن و اینترنت منطقه کوهستانی گرگان دهستان مهبان، کاجو قصرقند، روستاهای دشتیاری، پلان، زرآباد، چاهان، هنزم زیردان، پیرسهراب و سایر روستاها پرجمعیت جنوب سیستان وبلوچستان تاکید کرد.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.