سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هر وقت انقلابی عمل کردیم موفق و موثر بودیم

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: هر وقت در چهل سال اول انقلاب انقلابی عمل کردیم و بر اساس افکار و عقاید امام جامعه جلو رفتیم ، آنجا‌ها موفق و موثر بودیم

حجت الاسلام و المسلمین نصیرایی سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ، با بیان اینکه ما در آستانه یک تحول عظیم قرار گرفته‌ایم گفت:لازم است آسیب شناسی در منطقه انجام شود زیرا با افکار گذشته کار کردن عیب است.

او افزود : در هفته جاری با حضور مدیر عامل شرکت مادر تخصصی تولید برق حرارتی ، فاز اجرایی معدن زغال سنگ حرارتی طبس با‌تزریق هفت هزار میلیارد به بهره‌برداری می رسد.

حجت الاسلام نصیرایی تصریح کرد: پس از استخراج زغال سنگ و تکمیل نیروگاه حدود ۶ هزار شغل مستقیم و غیر مستقیم ایجاد خواهد شد. 


بیشتر بخوانید


او بیان کرد : ما نه تنها در اقتصاد استان و نه تنها در شرق کشور توانسته ایم در اقتصاد کشور موثر باشیم.

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس با اشاره به این کنار هم نبودن ها مهمترین عامل این است که حق مردم و حق منطقه را عقب انداخته است گفت : سر منافع شهر و منطقه باید در کنار هم کار کنیم

او با بیان اینکه باید به موضوع گردشگری نگاه ویژه‌ای داشته باشیم افزود : گردشگری ما در بحث تولید و ظرفیت انسانی در هر دستگاه اجرایی می‌درخشد.

انتهای پیام/ک

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.