سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیر کل اوقاف و امور خیریه اردبیل:

سرمایه گذاری با مشارکت بخش خصوصی در موقوفات اردبیل به زودی آغاز می شود

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل از آغاز سرمایه گذاری در حوزه ساخت و ساز، دامداری و کشاورزی در موقوفات اردبیل خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، حجت الاسلام مهدی ستوده، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل ظهر امروز در جلسه شورای معاونین اوقاف و امور خیریه استان گفت: به زودی سرمایه گذاری در حوزه‌های ساخت و ساز، دامداری و کشاورزی با مشارکت بخش خصوص در موقوفات اردبیل و شهرستان‌ها آغاز خواهد شد.

او بیان کرد: طبق تفاهم و تعامل با اداره کل ثبت اسناد و املاک کشور اقدامات عملیاتی اخذ اسناد مالکیت تک برگی و تبدیل اسناد دفترچه‌ای به تک برگی شروع شده است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل تصریح کرد: مسابقات قرآن مرحله شهرستانی در شهرستان‌های استان برگزار و نفرات برتر به مرحله کشوری معرفی شدند.

حجت الاسلام ستوده اظهار کرد: برنامه‌های مفصلی از جمله (زیرسایه خورشید، حضور خادمین مسجد جمکران در اداره کل، همایش بزرگداشت امامزادگان، مسابقه حجاب و عفاف، حضور کارکنان اداره کل ورزش و جوانان در مراسم غبارروبی امامزاده حلیمه خاتون آقاباقر و سایر برنامه ها) در دهه کرامت برگزار شد.

انتهای پیام/ح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.