سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کشف کتاب‌های فاقد مجوز چاپ در مرکز پایتخت

رئیس پایگاه هشتم پلیس امنیت عمومی از کشف یک هزار ۵۰۰ کتاب بدون مجوز چاپ و غیر مجاز در مرکز تهران و دستگیری یک چاپ کننده خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ صادق قره باقری گفت: با دریافت خبری مبنی بر اینکه فردی در مرکز تهران اقدام به چاپ کردن غیر قانونی کتب می‌کند و مقادیر فراوانی کتب بدون مجاز چاپ و توزیع کرده است، بررسی موضوع در دستور کار قرار گرفت.

رئیس پایگاه هشتم پلیس امنیت عمومی اظهار داشت: در این تحقیقات مشخص شد، این فرد سودجو مقادیر زیادی کتاب غیر مجاز، یا بدون مجوز در چایخانه‌ای در حوالی میدان فروسی چاپ کرده و آماده توزیع است.

وی با اشاره به اینکه ماموران پایگاه هشتم پلیس امنیت عمومی موفق به شناسایی مخفیگاه متهم شدند، تصریح کرد: با هماهنگی مقام قضائی تیمی برای بازرسی از محل و دستگیری متهم وارد عمل شده و موفق شدند، ضمن دستگیری وی یک هزار و ۵۰۰ کتاب بدون مجوز کشف کنند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه متهم در بازجویی اولیه خود را واسطه چاپ و توزیع اعلام کرد، عنوان داشت: در نهایت متهم که چاره‌ای جز به اعتراف نداشت به چاپ کتاب‌ها بدون مجوز قانونی اعتراف کرد.

قره باقری با بیان اینکه چایخانه با دستور قضائی پلمب شد، اضافه کرد: با تکمیل پرونده متهم با صدور قرار یک میلیاردی از سوی مرجع قضائی روانه زندان شد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.