سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

واکنش مدیر تیم گل گهر به اظهارات پاشازاده؛

سابقه پاشازاده کاملا معلوم است

افسری گفت: سابقه پاشازاده مشخص است و اگر تست کرونا از بازیکنانمان نمی‌گرفتیم، کارمان اخلاقی نبود.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، دیدار تیم‌های انتهای جدولی گل گهر سیرجان  و شاهین شهرداری بوشهر در لیگ برتر فوتبال، این هفته با برتری ۴ بر ۲ تیم سیرجانی به پایان رسید. مهدی پاشازاده، سرمربی جدید شاهین شهرداری پس از این دیدار از موضوع کرونایی شدن چند عضو باشگاه گل گهر و اعلام این خبر شب  قبل از بازی انتقاد و کار مسئولان باشگاه گل گهر را کثیف عنوان کرد.

حیدر افسری مدیر تیم فوتبال گل گهر در گفت‌وگو با خبرنگار ما درباره صحبت‌های پاشازاده، اظهار داشت: سابقه پاشازاده کاملا معلوم است. او در هر تیمی که بوده از این صحبت‌ها و مصاحبه‌ها داشته است. ما کار انسانی و اخلاقی را انجام دادیم و زهره هراتیان رئیس ایفمارک از ماجرای ابتلای چند عضو تیم ما به ویروس کرونا اطلاع دارد. مدارک خودمان را هم همان شب قبل از بازی به او و سهیل مهدی سرپرست کمیته مسابقات سازمان لیگ ارسال کردیم.

افسری درباره صحبت اخیر پاشازاده که انتشار این خبر را شب قبل از بازی کار کثیفی عنوان کرده بود، گفت: یک سوال از پاشازاده دارم. مگر ما مرض داریم که بخواهیم چنین کاری را انجام بدهیم و دروازه بان تیم امیدمان را که اصلا مدتی تمرین نداشته است، در لیست بگذاریم و او را روی نیمکت قرار بدهیم؟ از سهیل مهدی مجوز گرفتیم و ۳ تن از بازیکنان تیم امیدمان را برای بازی مقابل شاهین به لیستمان اضافه کردیم.  


بیشتر بخوانید

سومین تست کرونای اعضای تیم فوتبال گل گهر/ جلالی مقابل ماشین سازی روی نیمکت می‌نشیند؟


مدیر تیم فوتبال گل گهر ادامه داد: بازیکن دیگری نداشتیم  و مجبور بودیم دست به چنین کاری بزنیم. یعنی اگر میلاد فراهانی کارت قرمز می‌گرفت و یا در بازی با شاهین مصدوم می‌شد، مجبور می‌شدیم از دروازه بان ۱۷ ساله مان استفاده کنیم. او حتی دروازه بان تیم امیدمان هم نبود و از تیم جوانان او را آوردیم و روی نیمکت قرار دادیم. چند ماه بازی‌ها به خاطر ویروس کرونا متوقف بود و دروازه بان جوانمان اصلا تمرینی نداشت. فقط به او گفتیم بیا روی نیمکت بنشین تا دروازه بان ذخیره داشته باشیم.  

افسری افزود: ۲ بازیکن تیم ما علائم ویروس کرونا را داشتند و به همین دلیل روز پنجشنبه تصمیم گرفتیم تستی را از همه اعضای تیم بگیریم. اگر علائم این افراد را نمی‌دیدیم، صبر می‌کردیم و روز شنبه تست‌ها را انجام می‌دادیم. وجود علائم در برخی از بازیکنان باعث شد که کل تیم به هم بریزد. چند نفر از بازیکنان به ما اعلام کردند که ما با آن نفرات مشکوک در ارتباط بوده ایم. اگر همچین کاری نمی‌کردیم، اصلا اخلاقی نبود.

مدیر تیم گل گهر درباره آخرین وضعیت نفرات مبتلا به ویروس کرونا در این تیم گفت: این نفرات از بقیه جدا شده اند و در قرنطینه قرار دارند. دکتر تیم، این موضوع را بررسی می‌کند و زمان تست مجدد و یا بازگشت این نفرات را مشخص می‌کند.

انتهای پیام/ 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.