سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرهنگ نثاری خبر داد؛

دستگیری موبایل قاپ خیابان پاسداران در حوالی شوش

رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران از دستگیری سارق سابقه دار گوشی قاپ خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ کارآگاه مرتضی نثاری رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران گفت: سال گذشته مردی جوان طی تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کرد، در خیابان پاسداران در حال خروج از محل کارش بوده که ناگهان فردی به صورت پیاده گوشی تلفن همراه آیفون ایکس او را قاپیده و سوار بر ترک یک دستگاه موتورسیکلت هوندا متواری شده است که با حضور ماموران کلانتری ۱۰۲ پاسداران گزارش شاکی اخذ و برای پیگیری تخصصی و شناسایی سارق شکایت وی به پایگاه چهارم پلیس آگاهی ارجاع شد.

رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران با اشاره به اینکه در تحقیقات میدانی ترک نشین موتورسیکلت شناسایی و در پایش‌های اطلاعاتی مشخص شد که متهم سابقه دار بوده و پیش‌تر با همین عنوان مجرمانه ۱۷ مرتبه روانه زندان شده است، افزود: شناسایی مخفیگاه متهم در دستور کار قرار گرفت و مشخص شد که متهم در مخفیگاه قبلی اش نبوده و به تازگی نقل مکان کرده است.

این مقام انتظامی بیان داشت: در شاخه دیگری از تحقیقات پلیسی مشخص شد که متهم مجهول المکان است و کارآگاهان با تلاش شبانه روزی موفق شدند متهم را در حوالی خیابان شوش شناسایی و دستگیر کنند.

وی ابراز داشت: متهم در پایگاه چهارم علاوه بر اعتارف به جرم ارتکابی به یک فقره سرقت دیگر اعتراف و اظهار داشت که هر دو دستگاه را در خیابان دستفروشی کرده و پول حاصله را خرج خود کرده است.

رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی در پایان با اشاره به اینکه شناسایی راکب موتورسیکلت در دستور کار قرار دارد، گفت: با اعتراف صریح متهم به جرم ارتکابی متهم با صدور قرار مجرمیت روانه زندان شد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.