سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جعفری زاده: زحمات زیادی برای قهرمانی در لیگ برتر فوتبال بانوان کشیدیم

بازیکن تیم شهرداری بم گفت: زحمات زیادی را کادرفنی و بازیکنان برای کسب قهرمانی در لیگ برتر فوتبال بانوان در طول فصل متحمل شدند.

شهناز جعفری زاده بازیکن تیم شهرداری بم در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار داشت: زحمات زیادی برای کسب عنوان قهرمانی در رقابت‌های این فصل از لیگ برتر فوتبال بانوان کشیدیم و از همه لحاظ تیم خوبی بودیم. ما در طول فصل آرامش داشتیم و در بازی و حتی خوابگاه بایکدیگر یکدل بودیم.

او تصریح کرد: باشگاه‌ها به خاطر شیوع ویروس کرونا بسته هستند و نمی‌توانیم به باشگاه بدنسازی برویم، اما تمریناتمان را در خانه و هوای باز دنبال می‌کنیم. جدا از بحث شیوع ویروس کرونا، اجاره زمین تمرین برای بانوان سخت است و اگر بخواهی با مربی خصوصی هم کار کنی، تعداد مربیان خانم ما در رشته فوتبال کم است.

جعفری زاده افزود: ما با شرایط داوری همیشه مشکل داشتیم، به خاطر یکسری از مسائل از جمله پنالتی‌های مشکوک و یکسری گل‌هایی که خوردیم. تیم ما دنبال ثبت رکورد‌ها بود.

بازیکن تیم شهرداری بم در ادامه گفت: من با تیم شهرداری بم قرارداد سه ساله دارم، اما هنوز صحبتی در خصوص فصل آینده نشده است. هنوز زمان جذب بازیکن برای باشگاه نرسیده است. یکی از مسائل مهم در لیگ برتر فوتبال بانوان که نیاز به توجه دارد این است که بازی‌های فوتبال بانوان آنالیز نمی‌شود و خیلی از بازیکنان به خاطر دیده نشدن و آنالیز نشدن شناخته نمی‌شوند. باید از طرف فدراسیون آنالیزور‌ها و سرمربیان تیم ملی بیایند و بازی‌ها را ببینند و نسبت به رقابت‌ها تصمیم گیری کنند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.