سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دستگیری سارقان مسلح با ۱۰۰ میلیارد ریال طلای مسروقه در لارستان

فرمانده انتظامی فارس از دستگیری اعضای باند ۴ نفره سارقان مسلح خبر داد که اقدام به سرقت ۱۰۰ میلیارد ریال طلا در بخش بیرم از توابع لارستان کرده بودند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، سردار رهام‌‎بخش حبیبی فرمانده انتظامی فارس با اشاره به دستگیری سارقان مسلح طلا در لارستان، در این باره اظهار کرد: در شهریور ماه پارسال، ۴ سارق مسلح با حمله به یک طلافروشی در بخش بیرم از توابع شهرستان لارستان با تهدید اسلحه و تخریب شیشه مغازه اقدام به سرقت حدود ۱۰ کیلوگرم طلا و جواهر کرده و از محل متواری شدند.

او تصریح کرد: بلافاصله تیمی ویژه از کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان لارستان برای رسیدگی به موضوع تشکیل شد و این در شرایطی بود که سارقان هیچ سرنخی از خود به جا نگذاشته بودند.

این مقام انتظامی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با پایش اطلاعاتی، کنترل نامحسوس و اقدامات فنی و تخصصی موفق شدند اعضای این باند را شناسایی کنند.

او با بیان اینکه ماموران پلیس موفق شدند طی ۳ عملیات موفق اعضای باند ۴ نفره سارقان را در استان بوشهر، شهرستان لامرد و فیروزآباد دستگیر کنند، گفت: کارشناسان ارزش طلا‌های سرقت شده را ۱۰۰ میلیارد ریال برآورد کرده‌اند و تلاش برای شناسایی و دستگیری خریداران طلا‌های مسروقه ادامه دارد.

فرمانده انتظامی استان فارس با اشاره به اینکه برخورد با جرایم خشن و سرقت‌های به عنف و مسلحانه یکی از اولویت‌های این فرماندهی در امسال است، گفت: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی و از آن طریق روانه زندان شدند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.