سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اوج گرفتن کرونا در سرزمین‌های اشغالی

آمار‌های منتشرشده از سوی مقامات بهداشتی رژیم صهیونیستی حاکی از آن است که شیوع کرونا در سرزمین‌های اشغالی به سرعت در حال افزایش است.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از «آروتص ۷» مقامات بهداشت رژیم صهیونیستی اعلام کردند تعداد موارد مثبت کرونا که به تازگی شناسایی شده است افزایش زیادی را نشان می‌دهد که این مسئله نگرانی مقامات صهیونیست را برانگیخته است.

بنا بر اعلام این مقامات، در شبانه روز گذشته، تعداد هزار و ۴۱۴ نفر بر اساس آزمایش‌هایی که انجام شده است به کرونا مبتلا شده‌اند که این رقم در مقایسه با جمعیت چند میلیونی سرزمین‌های اشغالی بسیار چشمگیر است.

بنا بر اعلام رسمی، از میان این تعداد بیماری که در ۲۴ ساعت گذشته شناسایی شدند ۶۲ نفر بد حال بوده‌اند.

بر اساس آماری که در سایت worldometers منتشر گشته است، تاکنون ۴۹ هزار و ۵۷۵ نفر در سرزمین‌های اشغالی به کرونا مبتلا شده‌اند که از میان آن‌ها ۴۰۶ نفر جان خود را از دست داده‌اند.

طبق گزارش سازمان جهانی بهداشت بر اثر شیوع کرونا در جهان تاکنون ۱۴ میلیون و ۴۲۵ هزار و ۸۶۵ نفر به این ویروس مبتلا شده‌اند که از این تعداد ۶۰۴ هزار و ۹۱۷ نفر جان خود را از دست داده‌اند و ۸ میلیون و ۶۱۲ هزار و ۱۹۴ نفر نیز بهبود یافته‌اند. آمریکا، برزیل، هند، روسیه، آفریقای جنوبی، پرو، مکزیک، شیلی، اسپانیا و انگلیس در رده‌های اول تا دهم کشور‌های آلوده به ویروس کرونا هستند.

مجموع مبتلایان به ویروس کرونا در آمریکا را ۳ میلیون و ۸۳۳ هزار و ۲۷۱ مورد و مجموع قربانیان آن را در این کشور، ۱۴۲ هزار و ۸۷۷ نفر گزارش کرده است.

به گفته کارشناسان، دور دوم شیوع کرونا تقریبا در تمامی کشور‌های جهان آغاز شده است و کنترل این موضوع به رعایت فاصله اجتماعی و اصول بهداشتی وابسته است.

انتهای پیام/

 
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
محقق
۱۴:۰۷ ۲۹ تير ۱۳۹۹
مریضی مردم خوشحالی نداره
ناشناس
۱۴:۱۲ ۳۰ تير ۱۳۹۹
ولی صهیونیستها برای مریض کردن مردم جهان تلاش می کنند .
نمی دانم که شما خبر دارید یا خیر .
در پروتکل صهیونیستها ، همه مردم جهان نجس هستند و باید از بین بروند .
تو کشور ایران هم مقطوع النسل می کنند ، واکسن جیوه ای می زنند ، شعار فرزند کمتر می دهند و حتی میوه های غیرارگانیک به خورد ما می دهند و تراریخته می کنند .
برای اینکه جمعیت جهان را کمتر کنند و خودشان زنده بماند و به زندگی نکبتشان ادامه دهند .
حالا به نظرت کمی مطالعه کنی بهتر نیست ؟
فیلمهای مستند کشتار مردم توسط صهیونیستها و هم پیمانانش مثل آمریکا و انگلیس و داعش و القاعده و عربستان سعودی و امارات و فالانژها و .... را ببین و مطمئن باش برای کشتن امثال شما ، ترفندهای دیگری به کار می برند .
به نظرم بدن صهیونیستها به علت ژنتیک ضعیفشان بسیار آسیب پذیر تر است و مرگشان در زجر می باشد .
خداوند هم بنی اسرائیل را در قرآن نفرینشان کرده است و قوم نفرین شده هستند .
بقیه اش با خودتان است که حقیقت تلخ را قبول کنی یا دروغ شیرین را .