سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مصالحه ۸۳/۷۱ درصدی پرونده‌های ارجاعی به دوایر اجتماعی کلانتری‌های استان قم

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی قم از مصالحه و سازش ۸۳/۷۱ درصد پرونده‌های ارجاعی به دوایر اجتماعی کلانتری‌های استان به مراکز مشاوره و مددکاری کلانتری‌های قم خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، سرهنگ مهرداد حاجی زاده معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان قم گفت: در تیرماه سال جاری ۵۳۰ پرونده در مرکز مشاوره و آرامش معاونت اجتماعی پلیس استان و یک هزار و ۶۳ پرونده در مراکز مشاوره و مددکاری کلانتری‌های استان قم ارجاع شده است.

او ادامه داد: از مجموع پرونده‌هایی که در واحد‌های مشاوره و مددکاری کلانتری استان مورد بررسی قرار گرفته ۸۳/۷۱ درصد از پرونده‌ها منجر به مصالحه و سازش شده است.

سرهنگ حاجی زاده اشاره کرد: با تلاش کارشناسان ۲۷ مورد خدمات روان سنجی، ۵۸ مورد خدمات مددکاری اجتماعی و ۳۵ مورد مشاوره حقوقی-انتظامی به مراجعان خودمعرف و ارجاعی از کلانتری‌ها و سایر مراکز حمایتی-خدماتی طی این مدت ارائه شد.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان قم تصریح کرد: اداره مشاوره آرامش استان قم هر روز به صورت تلفنی پاسخگوی سوالات و مشکلات شهروندان در حوزه خانوادگی، حقوقی، فردی، شغلی، اقتصادی، تحصیلی، ازدواج و ... بوده و شهروندان می‌توانند همه روزه از ساعت ۰۷۰۰ الی ۱۹۰۰ با شماره ۰۹۶۵۸۰ تماس حاصل کرده و از خدمات مشاوره غیرحضوری بهره‌مند شوند.

انتهای پیام/الف

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.