سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هزینه یک میلیارد ریالی برای رفع مشکل کم آبی روانسر

مدیر آب و فاضلاب روانسر گفت: برای رفع مشکل کم آبی شهر روانسر و روستا‌های «قلانجه و مسکین آباد» یک میلیارد ریال هزینه شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ غفار صالحی مدیر آب و فاضلاب روانسر گفت: باتوجه به افزایش جمعیت روانسر، افزایش گرما در تابستان و کاهش آب چاه ها در فصل گرما، این شهر ۳۰ لیتر در ثانیه کمبود آب داشت و نارضایتی‌ها از کمبود آب افزایش پیدا کرد.

او ادامه داد: با پیگیری‌های فرماندار روانسر و مساعدت‌ها و دستور ویژه مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه، تجهیز و بازنگری چاه شماره ۲ منبع تامین آب روانسر در دستور کار قرار گرفت با با نصب الکتروموتور و پمپ شناور، میزان آبدهی این چاه از ۶۰ لیتر در ثانیه به ۸۰ لیتر افزایش پیدا کرد.

صالحی با بیان اینکه اکنون ۱۵۰ لیتر در ثانیه آب در شهر روانسر و روستا‌های قلانجه و مسکین آباد توزیع می‌شود، افزود: آب شرب شهر روانسر و این روستا‌ها از ۲ حلقه چاه تامین می‌شود.

او اضافه کرد: هم اکنون مشکل کمبود آب آشامیدنی در شهر روانسر و روستا‌های زیرپوشش وجود ندارد و انتظار می‌رود شهروندان و مشترکان با استفاده بهینه از منابع آبی و صرفه جویی در آن بیشتر این امور را یاری کنند تا تابستان بدون تنش کم آبی را سپری کنیم.

انتهای  پیام/ز

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.