سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۳ مازندرانی در ۳ خط،ستون‌های اصلی پوکر پرسپولیس

پرسپولیس تهران با حضور بازیکنان توانمند مازندرانی خود توانست یک قدم دیگر به چهارمین قهرمانی پیاپی خود نزدیک شود که تا به حال در لیگ ایران سابقه نداشته است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال از پنج شنبه بیست و ششم تا شنبه ۲۸ تیرماه برگزار شد و پرسپولیس تهران که از میانه فصل اختلاف امتیازی خود را بیشتر کرده بود، تنها به ۲ امتیاز در ۵ بازی نیاز دارد تا قهرمانی خود را مسجل کند.

قرمزپوشان دیروز با تک گل سیامک نعمتی از سد فولاد خوزستانی گذشتند که روند رو به رشدی در بازی‌های اخیر داشت و ۵ بازی گذشته خود را برده بود.

یکی از نکات جالب توجه ترکیب فنی پرسپولیس در بازی‌های گذشته نقش تعیین کننده بازیکنان مازندرانی در این تیم است، اگرچه یحیی گلمحمدی سرمربی تیم هم خود اصالتی مازندرانی دارد و زاده محمودآباد است.

شجاع خلیل زاده، سیامک نعمتی و علی علیپور بازیکنان تراز اولی هستند که در سه خط دفاع، هافبک و حمله جایگاه ثابتی دارند و توانستند با عملکرد درخشان خود راه قهرمانی را آسان‌تر کنند.

شجاع خلیل زاده در خط دفاع یکی از بازیکنانی است که بیشترین حضور را در خط دفاع تیم دارد، مدافع قدرتمند، سرزن و جسوری که با روحیه خاص خود انرژی زیادی به تیم بخشیده است.

مدافع بهنمیری علاوه بر عملکرد بی نقص در سال‌های اخیر، گل‌های سه امتیازی حساسی هم برای تیم خود به ثمر رساند و همچنان امیدوار به حضور در تیم ملی هست اگرچه کارشناسان معتقدند او خیلی زودتر از این‌ها باید به جمع سفیدپوشان دعوت می‌شد.

مهاجم قراخیلی نوک خط حمله اگرچه در این فصل فروغ فصول گذشته را نداشته، اما تا به اینجا ۸ گل به ثمر رسانده و همچنان در جدول گلزنان مدعی آقای گلی است.

سیامک نعمتی دیکر بازیکن مازندرانی ترکیب فعلی پرسپولیس است، هافبک شوت زن سوادکوهی دیروز با حرکات زیبا روی گل شایستگی‌های خود را نشان داد هرچند جای هواداران برای جشن گرفتن این گل خالی بود.

سیامک نعمتی روحیه حرفه ای گری دارد و اگرچه در طول فصل بار‌ها به عنوان بازیکن جانشین وارد بازی شده، اما با عملکرد خوب خود جنگید تا حالا یکی از بازیکنان اصلی تیمش باشد.

این بازیکنان و دیگر مازندرانی‌های تیم مثل رامین رضاییان، امید عالیشاه و حتی مهدی عبدی در تمام این سال‌ها درخشیدند تا حالا هواداران پرسپولیس پوکر قهرمانی خود را به رخ حریف آبی بکشند، رقیبی که سال‌ها جام قهرمانی لیگ برتر را به خود ندیده است.

انتهای پیام/س
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۰
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۰:۴۴ ۱۴ آبان ۱۳۹۹
عالی به مولا همتون عشق هستین... خیلی خیلی عاشقتونیم. و روی تک تک شما عزیزان غیرت مازندرانی دارم و اگر کسی دست از پا خطا کنه و به شما عزیزان توهین کنه میدونم چیکار کنم.... همه شما بزرگواران رو دوست دارم خیلی خیلی زیاد‌ خصوصا آقا شجاع خلیل زاده که دیگه گل سر سبد هستند خدا همه شما رو حفظ کنه دست تک تکتون درد نکنه