سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

راه اندازی سامانه مشاوره‌ای پلیس پاسخگو

معاون اجتماعی فرمانده انتظامی استان زنجان از راه اندازی سامانه مشاوره‌ای پلیس پاسخگو، در راستای خدمات سریع به شهروندان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، امیدی معاون اجتماعی فرمانده انتظامی استان زنجان اظهار داشت: افزایش نگرانی عمومی از مسائل مختلف اجتماعی و صدمات و خسارات وارده بر پیکر اجتماع از ناحیه این گونه مسائل، مقابله با آن را روز به روز دشوارتر کرده و شناخت علمی و دقیق مسائل اجتماعی را ضروری می‌سازد.

امیدی با اشاره به اینکه افزایش ناهنجاری‌ها، نشانه‌ای از وجود بحران محسوب و نظم اجتماعی را تهدید می‌کند، تصریح کرد: با توجه به اهمیت آسیب‌های اجتماعی بی شک مداخله در آسیب‌ها نیاز به تفکر جامع داشته و در سطوح مختلف می‌توان با پیشگیری، اقدامات موثری را به انجام رساند و همچنین اجرای فعالیت‌های مشاوره‌ای نیز تاثیر بسزایی در کاهش آسیب‌های فرهنگی – اجتماعی جامعه کنونی خواهد داشت.

او افزود: با توجه به شیوع ویروس کرونا و به منظور جلوگیری از تجمع شهروندان و رعایت فاصله گذاری فیزیکی، شهروندان می‌توانند با شماره گیری ۰۹۶۵۸۰ از خدمات روانشناسی و مشاوره‌ای استفاده کنند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان زنجان هدف از راه اندازی این سامانه را دسترسی آسان مردم به خدمات مشاوره‌ای از قبیل؛ خانوادگی، تربیتی، ازدواج، اعتیاد، فردی و ... عنوان کرد.

این مقام انتظامی با تأکید بر اینکه بخش کوچکی از هوشمندسازی پلیس در معاونت اجتماعی نیروی انتظامی، با راه اندازی سامانه مشاوره پلیس پاسخگو محقق شده است، گفت: مشاوره تلفنی یکی از بخش‌های مهم سامانه پلیس پاسخگو است که به تازگی در راستای اقدامات خدماتی سریع و در دسترس شهروندان در زمینه‌های مختلف به همت معاونت اجتماعی ناجا راه اندازی شد.

معاون اجتماعی فرمانده انتظامی استان زنجان خاطر نشان کرد: مرکز مشاوره آرامش با بهره گیری از روانشناسان و مشاوران توانمند هر روزه در خدمات روانشناسی، مشاوره ای، مددکاری، روان سنجی را به مردم ارائه کنند، که با راه اندازی سامانه پلیس پاسخگو تمامی شهروندان می‌توانند این خدمات را بصورت غیر حضوری و از طریق تماس تلفنی دریافت کنند.

امیدی گفت: سامانه مشاوره تلفنی پلیس پاسخگو ۰۹۶۵۸۰ اکنون به عنوان پل ارتباطی میان مردم و کارشناسان مرکز مشاوره آرامش فا. ا. زنجان آماده ارائه خدمات مشاوره‌ای در تمام زمینه‌های روانشناختی، خانوادگی، فردی اجتماعی، ازدواج و... به هموطنان عزیز می‌باشد.
 
انتهای پیام/م
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.