سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تیراندازی سهوی و نامتعارف به مهمانان عروسی/۱۳ نفر زخمی شدند

تیراندازی در مجلس عروسی در یکی از روستا‌های شهرستان خنداب ۱۳ نفر را مصدوم کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  سرهنگ محمود خلجی معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی از مصدومیت ۱۳ نفر به علت شادی نامتعارف و تیراندازی سهوی به سمت میهمانان با سلاح شکاری در مجلس  عروسی در یکی از روستا‌های شهرستان خنداب خبر داد.

سرهنگ خلجی گفت: نیمه‌های شب گذشته (بامداد امروز) گزارشی از یک مورد تیراندازی منجر به مصدومیت تعدادی از میهمانان شرکت کننده در مراسم عروسی در یکی از روستا‌های شهرستان خنداب به مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ اعلام شد.

او افزود: بلافاصله تیمی از ماموران انتظامی برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند و مشخص شد که یکی از میزبانان مجلس در اقدامی نادرست و برای یک شادی نامتعارف، چند تیر هوایی با اسلحه شکاری شلیک کرده و در شلیک آخر به علت بی احتیاطی به سمت میهمانان تیراندازی می‌کند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی بیان کرد: بر اثر این بی احتیاطی تعداد ۱۳ نفر از افراد حاضر در مراسم عروسی به علت اصابت ساچمه‌های پخش شده تیراندازی از نواحی مختلف دچار مصدومیت شدند که بلافاصله جهت مداوا به مرکز درمانی انتقال داده شدند.

او با اشاره به تشکیل پرونده در این خصوص برای بررسی دقیق موضوع تصریح کرد: سهل انگاری، غفلت و ضعف مهارت‌های لازم در حمل، نگهداری و استفاده صحیح از اسلحه گرم از موضوعاتی بوده است که در بسیاری موارد باعث بروز حوادث تلخ شده است.

سرهنگ خلجی با اشاره به رسوم نادرست و تیراندازی در برخی از مجالس عروسی و عزا در تعداد معدودی از شهرستان‌های استان مرکزی اضافه کرد: تخطی از قوانین و مقررات مربوط به حمل، نگهداری و استفاده از سلاح‌های گرم جرم محسوب می‌شود و پلیس همواره تاکید داشته که افراد دارای جواز اسلحه باید در استفاده صحیح از سلاح اطمینان حاصل کرده و از دسترس قرار دادن آن برای دیگران اجتناب کنند.

او با ابراز امیداری از همکاری و مشارکت آگاهانه مردم و سازمان‌های مربوطه در فرهنگ سازی عدم استفاده از سلاح گرم در مراسمات جشن و عزا اظهار کرد:‌تلفن ۱۱۰ در کلیه ساعات شبانه روز آماده دریافت گزارش‌ها مردمی در خصوص استفاده و نگهداری غیرمجاز از سلاح است.

انتهای پیام / ج

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۳:۱۲ ۲۹ تير ۱۳۹۹
به اینا میگن پشت کوهی