او افزود: یکی از مشکلات اساسی در حوزه گردشگری به خصوص در شرایط بحرانی ناشی از شیوع بیماری کرونا، موازی کاری نهادهای مسئول در این حوزه است.
عطار ادامه داد: بر اساس این بیانیه در یکی از سختترین دوران فعالیت صنعت گردشگری، مدیریت هماهنگ با مشارکت همه ذی نفعان، مسئولان حاکمیتی و محلی ضروری است.
دبیر کانون تفکر گردشگری تصریح کرد: این مدیریت هماهنگ تنها زمانی محقق میشود که سازمان مدیریت مقصد در ایران و مشخصاً در استان یزد به وجود آمده باشد.
او افزود: این سازمان مدیریت مقصد باید وظیفه تطبیق، بازنگری، تداوم برنامهها در دوران رکود و حفظ سرمایههای مادی و معنوی و همچنین توسعه زیر ساختهای سخت افزاری و نرم افزاری را به عهده گیرد.
انتهای پیام/ی