سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام خبر داد؛

توقیف خودروی هنجارشکن در ایلام

سرهنگ ابوالفضل کهزادی از توقیف ۳ ماهه خودروی هنجارشکن در شهر ایلام خبرداد.

سرهنگ ابوالفضل کهزادی رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛  اظهار داشت: درپی گزارش‌های مردمی دریکی از محلات شهر ایلام مبنی بر ایجاد مزاحمت‌های شبانه یک دستگاه سواری پژو و انجام حرکات مخاطره آمیز، بلافاصله توقیف این وسیله نقلیه متخلف در دستور کار مامورن پلیس راهور قرار گرفت.

او افزود: بافعال شدن چند تیم در محدوده گزارش شده، راننده متخلف درحین ارتکاب تخلفات حادثه ساز و پرخطر شناسائی و توسط مامورن متوقف و به پارکینگ انتقال داده شد.

این مقام مسئول تصریح کرد: این راننده هنجارشکن با انجام حرکات نمایشی و تولید صدای ناهنجار موجب ایجاد رعب و وحشت در بین ساکنان محلات ایلام شده بود.

رئیس پلیس راهور استان در ادامه با اشاره به اینکه گزارش کاملی از تخلفات ارتکابی این راننده متخلف به جانشین دادستان اعلام شده است، افزود: به منظور حفظ حقوق عامه، دستور ۳ ماه توقیف این خودرو در پارکینگ صادر شد.

سرهنگ کهزادی در پایان خاطرنشان کرد: امنیت و سلامت روانی مردم خط قرمز پلیس است و کسانی با ارتکاب حرکات مخاطره آمیز آرامش مردم راه بهم بزنند با برخورد جدی پلیس مواجه خواهند شد.

انتهای پیام / غ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.