سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قتل مادر به دلیل مخالفت با ازدواج

پسری جوان مادرش را به این دلیل که با ازدواج او مخالف بود، به قتل رساند؛ این متهم در بازداشت به سر می‌برد و تحقیقات پلیسی-قضائی از او در حال انجام است.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، کارآگاهان جنایی استان البرز چند روز قبل از مرگ مشکوک زنی میان‌سال در خانه‌اش مطلع شدند و به‌همراه تیمی از تشخیص هویت و پزشکی قانونی به محل اعلام‌شده رفتند. آن‌ها جسد زنی را مشاهده کردند که در پذیرایی خانه نقش بر زمین شده بود و کبودی دور گردنش نشان می‌داد به احتمال زیاد خفه شده است. کارآگاهان در همان بررسی‌های اولیه جنایت را خانوادگی تشخیص دادند؛ زیرا نه غریبه‌ای وارد منزل شده و نه وسیله‌ای به سرقت رفته بود.

از طرفی نوع پوشش مقتول نیز نشان می‌داد فرد ناآشنایی در منزل حضور نداشته است. این‌گونه بود که مأموران سراغ دختر و پسر مقتول که در منزل حضور داشتند، رفتند تا از آن‌ها تحقیق کنند. پسر جوان مقتول در همان ابتدا به قتل مادرش اعتراف کرد. او گفت: من از مدت‌ها قبل عاشق دختر همسایه‌مان شده بودم و می‌خواستم با او ازدواج کنم. این عشق و علاقه به‌حدی شدید بود که اصلا زندگی بدون آن دختر برایم قابل تصور نبود، به همین دلیل موضوع را به مادرم اطلاع دادم، اما او گفت با این ازدواج مخالف است و اجازه چنین کاری را به من نمی‌دهد.


بیشتر بخوانید

از همان زمان بود که اختلافات من و مادرم شروع شد. متهم به قتل در ادامه گفت: اختلافات ما همچنان ادامه داشت و من به‌شدت اصرار داشتم او به خواستگاری برود تا اینکه زمان حادثه بار دیگر بر سر این موضوع با هم جروبحث کردیم. هنگام مشاجره وقتی مخالفت‌های مادرم را دیدم، آن‌قدر عصبانی شدم که نفهمیدم چه کار کردم. تکه چوبی برداشتم و با آن چند ضربه به سر مادرم زدم. وقتی او روی زمین افتاد روسری‌اش را برداشتم، دور گردنش پیچیدم و آن‌قدر فشار دادم که او خفه شد. این جوان در ادامه اظهاراتش گفت: خواهرم که شاهد این درگیری بود، سعی کرد مادرم را نجات بدهد و وقتی دید کاری از دستش برنمی‌آید، با اورژانس تماس گرفت، اما مأموران اورژانس وقتی رسیدند و مادرم را معاینه کردند، گفتند او فوت شده است و امکان انجام عملیات احیا نیز وجود ندارد. بعد از آن پلیس را باخبر کردند.

متهم که از ارتکاب قتل ابراز پشیمانی می‌کرد، بار دیگر تأکید کرد از شدت خشم کنترل خودش را از دست داده بود و متوجه نمی‌شد چه کار می‌کند. بنا بر این گزارش، در نهایت متهم به قتل بازداشت شد و درحال‌حاضر تحقیقات از او با دستور بازپرس جنایی ادامه دارد.

منبع: شرق

انتهای پیام/

برچسب ها: اخبار حوادث ، قتل
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۳
در انتظار بررسی: ۰
مانی
۱۱:۱۰ ۳۰ تير ۱۳۹۹
یکی باید به دختر همسایه بگوید که با این پسر ازدواج نکند ،



چون از کجا معلوم قربانی بعدی خشم پسر خود او نباشد !
ناشناس
۰۷:۰۷ ۳۰ تير ۱۳۹۹
چرابعضی مادرها هم اینقد بی منطق اند احساسات بچهاشون رو لگد مال میکنن بانگرانی های بیجا فوقش تهش به طلاق ختم میشه دیگه بهتر ازاین جنایت که افسوس
ناشناس
۰۲:۲۳ ۳۰ تير ۱۳۹۹
خدایا مادرخودشو کشت
ناشناس
۰۱:۴۴ ۳۰ تير ۱۳۹۹
ای خدا این چکاری بود بنده خدا مادرت اخه پسرای گل مامانها خیلی دوس دارن خودشون زن برا پسراشون انتخاب کنن درسته شاید منطقی نباشه ولی میشه با زبون خوش با مامانها صحبت کرد خدای واقعا چی بگم....
ناشناس
۰۱:۴۲ ۳۰ تير ۱۳۹۹
این قتل اتفاقی یا حادثه یا حتی عصبانیت نبوده اینکه باقساوت چن ضربه سنگین بزنی بعد با روسری خفه کنی نهایت بی رحمیه
فلفل
۲۳:۳۸ ۲۹ تير ۱۳۹۹
وقتی دین در زندگی جایی نداشته باشد ، نتیجه میشود این!!میشود لجن ! هرزگی ! خباثت.
ناشناس
۲۳:۲۱ ۲۹ تير ۱۳۹۹
ه _ادم عاشق مجنونه دیوانه س
ناشناس
۲۲:۴۵ ۲۹ تير ۱۳۹۹
وای از دل مادر.
زان دل مرده که جان داشت هنوز آهسته برون این آهنگ
وای دست پسرم یافت خراش وای پای پسرم خورد به سنگ
ناشناس
۲۲:۳۱ ۲۹ تير ۱۳۹۹
تو که مادری خودتا کشتی وای به حالی اونی که عاشق بودی عجب کسی که به متدرش رحم نکنه به کسی دیگم رحم نمیکنه
ناشناس
۲۱:۴۴ ۲۹ تير ۱۳۹۹
خاک تو سر اون دختر کع میخواسته زن این شه
حمید
۲۰:۵۱ ۲۹ تير ۱۳۹۹
کاش خواهرش ازپشت برادرقاتلش راباچیزی میزدکه مادرش بلندشودوجیغ وفریادکنر.وقتی این عصبی مریض وروانی به مادرخودرحم نداره چگونه میخواست دخترمردم رابگیردروانی بوده یاموادوتوهمی وشدیداعصبی وروانی.فقط اعدامش کنیدتادرس عبرت شود
ناشناس
۰۸:۴۹ ۳۰ تير ۱۳۹۹
بعد خواهر را به جرم قتل برادر محاکمه می کردند
ناشناس
۲۰:۲۶ ۲۹ تير ۱۳۹۹
بلافاصله در ملاعام اعدام کنید