سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شروع برنامه ریزی‌ برای همایش فرهنگ جهادی

رئیس اداره روابط عمومی سازمان جهادکشاورزی گفت : با شروع برنامه ریزی‌های صورت گرفته برای همایش فرهنگ جهادی، اطلاع رسانی و انعکاس فراخوان همایش و رونمایی پوستر همایش و جلسات همایش در سطح استانی و ملی به نحو مطلوبی اجرایی شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ شورچه رئیس اداره روابط عمومی سازمان جهادکشاورزی گفت : مجموعه روابط عمومی سازمان هماهنگی لازم را در حوزه اطلاع رسانی همایش فرهنگ جهادی و جهش تولیدی انجام داده و اقدامات دیگری را تا زمان برگزاری همایش در دستورکار دارد تا اهداف و خروجی همایش به مخاطبانین انعکاس یابد.

او گفت : مستندسازی همایش، استفاده از المان‌ها برای تندیس همایش، چگونگی اطلاع رسانی همایش و امکانات لازم از دیگر مباحث است.

 شورچه از روابط عمومی‌های ادارات زیر مجموعه جهاد کشاورزی خواست با هماهنگی این اداره در برگزاری همایش مجموعه را یاری دهند.

خمیس آبادی رئیس مرکز تحقیقات آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان ضمن اعلام اینکه همایش فرهنگ جهادی و جهش تولید بایستی از لحاظ کمیت و کیفیت از سطح بالایی برخوردار باشد انتظارات خود را در خصوص نحوه عمل کمیته اطلاع رسانی ارائه کرد.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی مقدم مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه گفت: کمیته اطلاع رسانی همایش اقدامات مهم خود را از چندی پیش آغاز کرده و تاکنون توانسته به خوبی اطلاع رسانی فراخوان همایش، طراحی پوستر و جلسات مرتبط را انجام دهد که قابل تقدیر است.

او با بیان اینکه کمیته اطلاع رسانی کار اطلاع رسانی شروع اولین جلسات تا خاتمه را بر عهده دارد افزود: این کمیته نقش مهمی در همایش ایفا می‌کند ونقش آن بسیار در تحقق اهداف همایش تاثیرگذار خواهد بود.

حسینی مقدم گفت: باور داریم که تحقق جهش تولید توسط اقدامات کمیته اطلاع رسانی تحقق خواهد یافت، زیرا این کمیته کار انتقال پیام و ارتباط نزدیکی با مخاطبین همایش برقرار می‌سازد.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه با بیان اهمیت و ضرورت‌های کمیته اطلاع رسانی همایش ادامه داد: هرکاری بناست به نتیجه برسد لازمه آن کار‌های مهم کمیته اطلاع رسانی و اقناع سازی عموم خواهد بود.

او افزود: تحقق جهش تولید نیازمند ارائه راهکار‌ها و نوآوری‌ها برای عبور از مشکلات و موانع بوده و این امر مهم بایستی به اطلاع عموم رسانده شود و در این زمینه کار رسانه و اطلاع رسانی کار بسیار مهمی است.

او استفاده از ظرفیت رسانه‌ها را در تحقق اهداف جهش تولید را خواستار شد و افزود: از طریق رسانه می‌توانیم مشکلات و موانع جهش تولید را برطرف سازیم و با نشان دادن توانایی‌ها و استعداد‌های کشاورزی استان در عموم انگیزه کار و تلاش ایجاد نماییم.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه ضمن بیان گستردگی کار اطلاع رسانی همایش فرهنگ جهادی و جهش تولید از اعضای کمیته اطلاع رسانی خواست با تمام امکانات و توانایی خود مجموعه روابط عمومی و کمیته اطلاع رسانی همایش را یاری دهند .

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.