سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در معابر شهر طبس، گدایی پیدا نمی شود

شهردار شهر طبس گفت: وقتی در معابر شهر گدایی نمی‌بینیم، یعنی اینکه پیشگیری از معضلات اجتماعی به نحو مطلوب انجام شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ، بهارستانی شهردار شهر طبس، گفت: مردم نجیب طبس نیز همواره پیشقدم در خیر و نیکوکاری هستند و همین خیرخواهی باعث شده جامعه‌ای سالم در شهرستان شاهد باشیم.

امینی رئیس شورای اسلامی شهر طبس افزود: اداره بهزیستی باب گسترش مشکلات اجتماعی را می‌بندد و در واقع موجب اعتدال سلامت جامعه است و نوعی کار پیشگیرانه دارد.

نماینده استان خراسان جنوبی در شورای عالی استان‌ها بیان کرد: مجموعه مدیریت شهری در کنار اهداف بهزیستی و ایجاد شرایط بهتر برای شهروندان است و شورای اسلامی شهر در ۳ سال گذشته با هدف بهتر زیستن مردم شریف حرکت کرده است.

طاهری رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی شورای اسلامی شهر طبس نیز عنوان کرد: اعضای پنجمین دوره شورای اسلامی شهر با نگاه فرهنگی، اجتماعی و تکریم انسانی همواره تعالی جامعه را مد نظر قرار داده است و به همین جهت از خدمات بی‌حاشیه بهزیستی شهرستان قدردانی می‌کند.


بیشتر بخوانید


او تاکید کرد: اجتماع هنوز اطلاع درستی از قوانین پوششی بهزیستی ندارد و می‌طلبد که بهزیستی با استفاده از ظرفیت فضای مجازی و اموزشی؛ قوانین حمایتی بویژه قانون‌های پوشش خانواده‌هایی که دارای فرزند معلول هستند، را ترویج کند.

طاهری عنوان کرد: مردم طبس در بیان مشکلات و مطالبات آرام ، متین و با وقار هستند و اینجا وظیفه مسئولان است که حواسشان به نیاز‌های جامعه باشد و تا لازم نشود مردم برای بیان مشکلات جامعه فریاد بزنند.

همکاری و کمک شورا و شهردار برای احداث مسکن خانواده‌های چند معلولیتی

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی شورای اسلامی شهر طبس اظهار کرد: برای کمک به حوزه معلولین بویژه در احداث مسکن خانواده‌های چند معلولی، شورای اسلامی شهر و شهردار نهایت همکاری را خواهند داشت و هرگز کوتاهی نخواهند کرد.

باقری‌ زاده رئیس کمیسیون جوانان و ورزش شورای اسلامی شهر طبس عنوان کرد: نگاه شورای پنجم شهر، فرهنگی، اجتماعی و ورزشی است.

حسین‌پور رئیس کمیسیون بانوان و خانواده شورای اسلامی شهر طبس خواستار توجه ویژه به زنان سرپرست خانوار و تسریع در احداث مسکن خانواده‌های چند معلولی شد.

انتهای پیام/ ی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.