سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آمادگی ۲۰۰ شرکت فناور و استارت آپ برای حضور در اینوتکس۲۰۲۰

تاکنون بیش از ۲۰۰شرکت فناور و استارت آپ برای حضور در نمایشگاه فناوری و نوآوری اینوتکس۲۰۲۰ اعلام آمادگی کرده اند.

به گزارش حوزه فناوری گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان،  سجاد عباسی، دبیر نهمین نمایشگاه بین‌المللی نوآوری و فناوری (اینوتکس ۲۰۲۰) گفت: با شروع ثبت نام رویداد اینوتکس ۲۰۲۰ بیش از ۲۰۰ شرکت و استارتاپ برای حضور در این رخداد مهم ثبت نام کرده‌اند.

عباسی ادامه داد: با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، مبلغی بالغ بر ۹۰ درصد هزینه حضور در نمایشگاه، به صورت یارانه پرداخت شده است تا شرکت‌ها و استارتاپ‌ها بتوانند از این فرصت برای جذب سرمایه استفاده کنند. در واقع هزینه حضور در نمایشگاه بالغ بر ۳ میلیون تومان است، اما استارتاپ‌ها و شرکت‌ها مبلغی بین ۱۰۰ تا ۳۰۰ هزار تومان پرداخت می‌کنند.

او همچنین بیان کرد: در رویداد جنبی اینوتکس کوآپ، فرصتی فراهم شده است تا استارتاپ‌ها و شرکت‌های فناور به صورت رو در رو با نمایندگان شرکت‌های بزرگی مانند شرکت‌های خودروسازی مذاکره کنند. این ملاقات‌ها می‌تواند به جذب سرمایه و حل نیاز‌های فناورانه شرکت‌های بزرگ منتهی شود.


بیشتر بخوانید


به گفته عباسی، در این رویداد مذاکرات متعددی در جریان است تا سخنرانان بین‌المللی از کشور‌های مختلف در این رویداد حضور یابند. برخی از برندگان جایزه مصطفی (ص) که در کشور خودشان کسب و کار‌های فناورانه تاسیس کرده‌اند، نیز به عنوان سخنران به این رخداد دعوت شده‌اند.

نهمین نمایشگاه بین المللی اینوتکس ۲۰۲۰ به همت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، در ۲۲ مرداد سال جاری برگزار می‌شود. این رخداد بزرگ حوزه فناوری، پذیرای شرکت‌های فناور، استارتاپ‌ها و فعالین عرصه نوآوری از سراسر جهان است. به دلیل شیوع ویروس کرونا، بخشی از غرفه‌های این رویداد به شکل مجازی و سه بعدی طراحی شده است.

انتهای پیام/ 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.