سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پیام‌های دریافتی در بیست و هشتم تیر؛

از طرح همسان سازی حقوق بازنشستگان تا قیمت خودرو در بازار

پیام‌های رسیده در تاریخ بیست و هشتم تیر در (صدای مردم) سایت باشگاه خبرنگاران جوان، در این بسته قابل مشاهده است.

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، پیام‌ها و درخواست‌های ارسالی شما به سایت باشگاه خبرنگاران جوان (صدای مردم) به نشانی www.yjc.ir روزانه در قالب یک بسته منتشر می‌شود.

از میان انبوه پیام‌های رسیده در تاریخ بیست و هشتم تیر ماه در (صدای مردم) سایت باشگاه خبرنگاران جوان، مهمترین آن‌ها در ادامه قابل مشاهده است.

 

 


 

مستاجر

خواهش می کنم این روزا چندین گزارش درباره مشکلات مستاجرین و اجاره منزل تهیه کنید و از صاحب خانه ها دعوت کنید به مستاجرین رحم کنند و تواین اوضاع اجاره خانه رو یکسال تمدید کنید، باور کنید هر روز که پدرم آواره بنگاه های شهر می شه برای پیدا کردن خونه قلبمون تو دهنمونه که نکنه خدای نکرده کرونا بگیره . مخصوصا که سن اش بالاست و دیابت هم داره


 

قیمت مسکن در بندرعباس

با سلام و خداقوت: توی شهر بندرعباس، توی این یکسال اخیر به ویژه توی دوران کرونا، بنگاه ها که اسمشون رو گذاشتن مشاور املاک در عین حال که دلالان بی وجدان و بی شرف مسکن هستند و خود دولت به دلال بودنشون مجوز رسمی داده، قیمت خرید، رهن و اجاره خونه های بی کیفیت و بی امکانات بندررعباس رو بسیار بالا بردن. اکثرا هم دستگاه کارت خوان به اسم یک صنف دیگر جهت فرار مالیاتی دارن و کدرهگیری هم به خیلی از قراردادها نمیدن تا مالیات ندن درعین حال پول رو از خریدار و مستاجر می گیرن. لطفا پیگیری نمایید.


 

سهام عدالت

توروخدا پیگیر بروزرسانی سامانه های سهام عدالت باشید سرویس شدیم. خداروخوش نمیاد.. قبل از آزادسازی شبامو تغییر دادم یه ماهه تایید شده هنوز موقع فروش می گه شبا در دست بررسی.. ی روز دو روز ی هفته یه ماه.. چقددد دیگه؟


 

همسان سازی حقوق بازنشستگان

سلام در اخبار فقط به حداقل بگیران پرداخته شده من می خوام بدونم الان که سه میلیون حقوق می گیرم وسی وپنج سال سابقه دارم حقوقم چقدر می شه ممنونم کسی جواب بده


 

قیمت خودرو در بازار

سلام چرا دروغ می نویسید من پنجشنبه ۹۹/۰۴/۲۶ رفتم بازار که ۱۱۱ صفر بگیرم که قیمتش همه جا بین ۹۱ تا ۹۳ میلیون تومان بود


 

مشکلات برای پیگیری

باسلام خدمت شما عزیزان خیلی ممنون بابت زحماتی  که می کشید

ما خانواده های جانباز در سال 93 از جانب بنیاد جانبازان سهمی بانک دی را خریداری کرده  و هنوز که هنوز بعد از گذشته 6 سال هنوز اجازه فروش رو به ما نداده اند  با اینکه ما برگه سهام رو داریم ولی اجازه فروش سهام رو به ما نداده اند و خیلی هم بهشون گفته ایم ولی هیچ کاری نمی کنند لطفا شما یک گزارشی تهیه کنید شاید گزارش شما تاثیری داشته  باشد


 

کمبود ماسک

اکنون که استفاده از ماسک هم اجباری شده و هم تبلیغ شدید می شود ، پیگیری شود چرا کارخانه بافت تینه ملایر به مدیریت آقای مهاجر از تحویل ماده اولیه ملک بلون تولیدی کارخانه بافت تینه که گویا بیش از هفت برابر تولید ماسک ملک بلون تولید می شود از دادن به کارخانجات تولید ماسک خودداری می شود

و بیشتر این ماده برای تولید پوشک اختصاص می یابد و یا صادر می شود.

ظلم بزرگی است که ماده اولیه تولید ماسک سه لایه پزشکی این گونه دستخوش رانت بازی شده است


 

امتحان حضوری در شرایط قرمز کرونایی

سلام

من دانشجوی آخر  رشته رادیولوژی دانشگاه علوم پزشکی همدان هستم.

متاسفانه گروه رادیولوژی در شرایط بحرانی شهر همدان تصمیم گرفته امتحان فاینال رو به صورت حضوری برگزار کنه و اصرار ما برای لغو یا تبدیل آزمون به مجازی با مخالفت شدید مدیر گروه مواجه شده‌ در صورتیکه بقیه گروه های پیراپزشکی یا لغو کردن یا مجازی آزمون می دن.

با توجه به اینکه دانشگاه ها از تاریخ ۲۱ تیر تا ۲۸ تیر تعطیل اعلام شدن،تاریخ امتحان ۲۸ تیر اعلام شده و مدیر گروه رادیولوژی اعلام کرده حتی اگر دانشگاه بازم تعطیل بشه امتحان حضوری برگزار می شه.

از طرفی وضعیت خوابگاه ها هم خیلی مناسب نیست و طبق چیزی که من از هم کلاسی های خوابگاهی شنیدم ۴ نفر کرونا گرفتن و دانشجوهای خوابگاهی علی رغم تموم شدن مهلت حَور در خوابگاه،مجبور شدن با مشکلات فراوان در خوابگاه بمونن تا بتونن امتحان بدن.

با این‌شرایط متاسفانه شاهد اصرار مدیر گروه برای امتحان حضوری هستیم و هیچ راه اعتراضی نداریم‌ چون ممکنه با واکنش تلافی جویانه ایشون مواجه بشیم مثل تجدید دوره یا تاخیر در فارغ التحصیلی.

واقعا نمی دونیم چی کنیم و برای سلامتی خودمون و خانواده هامون نگرانیم.

نکته تاسف بار اینکه این اتفاق داره در دانشگاهی از زیر مجموعه وزارت بهداشت که متولی سلامت مردم هست اتفاق میفته.

صدای ما باشید تا بتونیم این مشکل رو با کمترین هزینه حل کنیم.


 

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
یوسف
۰۶:۴۹ ۰۱ مرداد ۱۳۹۹
سلام
بهمن 98 برای کارت سوخت موتورم درخواست دادم تا الان یعنی اول مرداد 99 هنوز برایم صادر نشده.
الان نه ماه است که از سهمیه ام استفاده نکردم، و مرداد هم به من تعلق نمی گیره. واقعا مقصر من هستم که سهمیه بنزینم باید سوخته بشه؟
حداقل کارت سوختمون رو نمی دهید، سهمیه اش را نسوزانید...
باشگاه خبرنگاران جوان
۰۶:۴۹ ۰۱ مرداد ۱۳۹۹
سلام
سوژه شما توسط شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان دریافت شد و به گروه مربوطه برای پیگیری ارجاع خواهد شد.
ناشناس
۰۸:۵۴ ۳۱ تير ۱۳۹۹
سلام خواهش میکنیم پیگیر گرانی های اخیر مواد غذایی، مسکن، خودرو باشید
حسن
۰۸:۴۹ ۳۰ تير ۱۳۹۹
این چه وضعیه من بدبخت به عنوان یه جوان متاهل که کلا هیچ ماشینی هم ندارم بهمن 98 یکی نوشتم خداوکیلی تا مهر 99 که گفتن دعوتنامه میاد با اینکه پول پیش پرداخت چند ماهه گرفته شده بلوکه شده خجالت نمیکشید چقدر باید افزایش قیمت بخوره