سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اجرای طرح ملی تابستانه فهما در فارس

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان فارس گفت: طرح ملی تابستانه فهما همزمان با اوقات فراغت فصل تابستان در کانون‌ های مساجد فارس اجرا می شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، حسین امیدی مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان فارس در جلسه ستاد اوقات فراغت تابستان کانون‌های فرهنگی هنری مساجد فارس با اشاره به اینکه برنامه‌های طرح تابستانه فهما با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و اطلاعیه‌های ستاد ملی کرونا در حال اجرا است، بیان کرد: امسال، تابستان متفاوتی را نسبت به سال‌های قبل پیش رو داریم و به علت شیوع کرونا تاکید شده، برنامه‌های تابستانه کانون‌های مساجد بیشتر به شکل مجازی برگزار شود.

او، تصریح کرد: زمان اجرای برنامه‌های اوقات فراغت تابستانه فهما، از ۱۰ تیر تا ۵ شهریورماه امسال است تا کانون‌های مساجد استان فارس برای کسب امتیاز و ارزیابی کانون گزارش‌ها و آثار تولید شده را در سامانه بچه‌های مسجد ثبت کنند.

 امیدی، با اشاره به اهداف برگزاری طرح تابستانه فهما، ادامه داد: اوقات فراغت یکی از مهم‌ترین بخش‌های زندگی بوده که توجه به برنامه ریزی و غنی سازی این ایام برای کودکان، نوجوانان و جوانان نسبت به سایر گروه‌های سنی ضروری و مهم است.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان فارس، افزود: کانون‌های مساجد با محوریت امام جماعت و همراهی اصحاب مسجد اعم از هیئت امنا، پایگاه‌های مقاومت بسیج و سایر نهادها و تشکل‌های فعال با رویکرد جریان سازی، شبکه سازی و استفاده از ظرفیت‌های خودجوش مردمی و فعالان فرهنگی و دینی محله گامی مؤثر برای غنی سازی اوقات فراغت اعضای کانون بردارند.

 او، اضافه کرد: برنامه‌های طرح تابستانه فهما به یک هزار و ۲۴۳ کانون فرهنگی هنری در مساجد استان ابلاغ شده که با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و اطلاعیه‌های ستاد ملی کرونا در حال اجرا است.‌

در جلسه ستاد اوقات فراغت تابستان کانون‌های فرهنگی هنری مساجد فارس با حضور کارشناسان ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان در خصوص تولید محتوای آموزشی و ارتباط با مدیران کانون‌ها برای ثبت گزارش‌ها در سامانه بچه‌های مسجد و همچنین اطلاع رسانی برنامه‌های کانون‌های مساجد از طریق فضای مجازی هم اندیشی و تبادل نظر شد.

منبع: مهر

انتهای پیام/ت

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.