سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهرستان نهبندان نیازمند ۱۰ زمین چمن مصنوعی

نماینده مردم نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی گفت: در مناطق شهری و روستایی شهرستان نهبندان باید ۱۰ زمین چمن مصنوعی جدید ساخته شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ، نخعی امروز در مراسم افتتاح طرح‌های ورزشی شهرستان نهبندان با حضور وزیر ورزش و جوانان گفت: نهبندان دارای مستعد‌ترین چهره‌های ورزشی است که در استان دارای رتبه‌های برتر کشوری و استانی خصوصا در رشته‌های مادر همچون کشتی و پاورلفتینگ هستند.

او خواستار حمایت ویژه وزارت ورزش از این جوانان ورزشکار و مستعد شد و افزود: تکمیل سالن ورزشی کارگران نهبندان سال هاست با ۵۰ درصد پیشرفت متوقف شده است که باید وزارت ورزش نگاه ویژه‌ای به ورزش کارگری در این شهرستان داشته باشد.پ

توسعه زیرساخت‌های ورزشی در مناطق محروم

احمدی معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان هم امروز در مراسم افتتاح سالن چندمنظوره ورزشی روستای زول شهرستان قاینات گفت: یکی از برنامه‌های اولویت دار وزارت ورزش و جوانان، توجه به حوزه ورزش و جوانان در مناطق کم برخوردار است تا با راه اندازی سالن‌های ورزشی و زمین‌های چمن، بتوانیم زمینه را برای شکوفایی استعداد‌های ورزشی فراهم کنیم.


بیشتر بخوانید


او با اشاره به طرح‌های نیمه تمام ورزشی شهرستان قاین افزود: پیگیر ساخت سالن ۲۵۰۰ نفری قاین خواهم بود.

احمدی همچنین قول داد تجهیزات و اعتبارات خانه‌های ورزشی روستایی، تامین و برای توزیع در اختیار اداره کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی قرار گیرد.

اسحاقی نماینده مردم قاینات و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی هم در این مراسم اظهار کرد: مردم شهرستان قاینات در همه زمینه‌ها در امر خیر پیش قدم هستند و اگر در حوزه ورزش و اشتغال به جوانان در مناطق محروم رسیدگی شود، قطعا مهاجرت از کلان شهر‌ها به سمت زادگاهشان بیشتر می‌شود.

او با اشاره به این که متاسفانه در سال‌های اخیرشاهد تبعیض‌هایی در حوزه ورزش و جوانان بوده ایم، گفت: از مسئولین استانی می‌خواهیم توجه ویژه‌ای به این حوزه داشته باشند و ما هم به عنوان وکلای ملت پیگیر این مطالبات از تهران هستیم.

انتهای پیام/ ی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.