سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عزاداری‌های ایام فاطمیه در امامزادگان کرمان برپا می شود

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان کرمان از برگزاری برنامه ها و عزاداری‌های ایام فاطمیه با رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی در امامزادگان استان کرمان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، حجت الاسلام علی جلالی، مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان کرمان گفت: امسال برنامه و عزاداری‌های ایام فاطمیه با رعایت کامل  دستورالعمل های بهداشتی در امامزادگان استان کرمان برگزار می شود.

او با تاکید بر اینکه هیئت امنای امام زادگان برای برگزاری مراسم ها، مجوز‌های لازم را از ستاد مقابله با کرونا دریافت کنند، افزود: استفاده دائم از ماسک، سقف محدود جلسات، ظرفیت محدود و رعایت این نکته که برگزاری مراسم در مکان‌هایی با سقف بلند و یا در محیط باز باشد، الزامی است.

حجت الاسلام جلالی با تاکید بر اینکه بهتر است خیرین نذورات خود را در ایام فاطمیه به صورت بسته‌های معیشتی در اختیار مردم بی بضاعت قرار دهند، تصریح کرد: توزیع نذورات به صورت بسته‌های معیشتی و کمک به کادر درمان و خانواده بیماران درگیر ویروس کرونا از هر طریق ممکن در اولویت قرار دارد.

او بر اهمیت فضای مجازی برای ترویج فرهنگ فاطمی تاکید کرد و افزود: باید از فضای مجازی برای ایجاد فضایی معنوی در سطح جامعه استفاده شود.

مدیر کل اوقاف و امورخیریه استان کرمان با اشاره به فرارسیدن سالروز شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: مردم انتظار بیشتری از هیئت امنا‌ی امامزادگان دارند که برپایی ایستگاه‌های یادمان و نمایشگاه‌های مرتبط با آثار رزمندگان مقاومت، همزمان با دهه فاطمیه می‌تواند بخشی از انتظارات جامعه را برآورده کند؛ زیرا سردار شهید سلیمانی همواره در قلب و روح مردم جای دارد.

انتهای پیام / م 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.