سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیر دارو و فرآورده‌های بیولوژیک دانشگاه علوم پزشکی البرز خبر داد؛

توزیع انسولین قلمی تنها با نسخه

بقایی گفت: دارندگان نسخه‌های بیمه‌ای با مراجعه مستقیم به داروخانه‌های طرف قرارداد می‌توانند انسولین قلمی دریافت کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، بقایی، مدیر دارو و فرآورده‌های بیولوژیک دانشگاه علوم پزشکی البرز با بیان اینکه دارندگان نسخه‌های بیمه‌ای با مراجعه مستقیم به داروخانه‌های طرف قرارداد می‌توانند انسولین قلمی دریافت کنند،گفت: نسخه‌های آزاد نیز با ارائه مدرک شامل نسخه پزشک، معرفی نامه از پزشک و آخرین آزمایش قند خون می‌توانند به معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی یا شبکه بهداشت محل سکونت خود مراجعه کنند و با دریافت حواله، داروی خود را تحویل بگیرند.


بیشتر بخوانید


او افزود: از ابتدای سال تاکنون ۳۵۰ هزار عدد انسولین قلمی از طریق داروخانه‌های استان توزیع شده است.

مدیر دارو و فرآورده‌های بیولوژیک دانشگاه علوم پزشکی البرز گفت: در تعدادی از انسولین‌های قلمی کمبود داشتیم که تا پایان تیرماه این مشکل برطرف خواهد شد.

او افزود: تاکنون افزایش قیمت نداشتیم و داروخانه‌ها موظفند پس از دریافت نسخه و توزیع آن، مدارک مربوط به انسولین شامل تصویر نسخه‌ها و فاکتور فروش را به معاونت غذا و دارو ارائه کنند.

بقایی گفت: در صورت مشاهده هرگونه تخلف در توزیع دارو و انسولین قلمی، پرونده تخلف برای رسیدگی به کمیسیون معاونت غذا و دارو و همچنین سازمان تعزیرات حکومتی ارجاع می‌شود.

او افزود: برای اینکه نظارت‌ها بهبود یابد و افزایش انضباط را داشته باشیم تعداد ۴۲ مرکز منتخب در مناطق مختلف استان برای توزیع انسولین قلمی معرفی می‌شوند.

مدیر دارو و فرآورده‌های بیولوژیک دانشگاه علوم پزشکی البرز گفت: متقاضیان برای اطلاع از نحوه توزیع و محل توزیع به سایت معاونت غذا و داروی استان مراجعه کنند.

انتهای پیام/د.خ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.