سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آغاز به کار رسمی هجدهمین رویداد هم آفرینی مشهد

در اولین ره باغ پیرامون حرم مطهر "ره باغ طوبی"، هجدهمین رویداد هم آفرینی مشهد به صورت رسمی آغاز به کار کرد.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،  این رویداد با قرار میدانی در اولین ره باغ پیرامون حرم مطهر "ره باغ طوبی" با حضور تسهیلگران، تیم اجرایی، معاون شهرسازی و معماری و نمایندگان تیم‌ها آغاز شد.

بیش از ۵۴ تیم متشکل از طراحان شهری، هنرمندان، معماران و فعالان اکوسیستم استارتاپی و علاقه‌مندان به نوآوری به دبیرخانه رویداد رزومه ارسال کردند که با توجه به تعاملی بودن رویداد ۲۶ تیم واجد شرایط شناخته شده و به این رویداد نوآورانه دعوت شدند.
 

بیشتر بخوانید:


این رویداد به مدت یک هفته با برگزاری بیش از هشت کارگاه کلیدی توسط متخصصین ادامه خواهد داشت که این کارگاه‌ها به صورت آنلاین و در صورت لزوم برای بازدید‌های میدانی و کارگاه‌های حضوری با رعایت نکات بهداشتی و تمهیدات لازم برای فاصله گذاری اجتماعی برگزار خواهد شد.

هدف از برگزاری این رویداد خلق مدل‌های نوآورانه برای طراحی رویداد‌های شهری با هدف بهبود زیست عمومی در سه ره باغ پیرامون حرم مطهر امام رضا (ع) است و در این رویداد ۱۰ منتور و پنج داور از فعالان در عرصه‌های شهرسازی، معماری، گرافیک، برنامه ریزی شهری، جامعه شناسی و اقتصاد و متخصصین میراث فرهنگی و مشهد شناسی حضور دارند.
 
انتهای پیام// ف.ک
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.