سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سوال‌های شرعی خود را درباره «گران فروشی و کم فروشی» در اینجا مطرح کنید

شما مخاطبان محترم می‌توانید سوال‌های شرعی خود را درباره «گران فروشی و کم فروشی» از ما بپرسید.

به گزارش خبرنگار حوزه قرآن و عترت  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، متاسفانه امروزه از گوشه و کنار شهر خبر از کم فروشی یا گران فروشی برخی همشهریان به گوش می‌رسد که از یک طرف نظارت بیشتر مسئولان را می‌طلبد و از طرف دیگر هوشیاری مردم و امر به معروف و نهی از منکر را.

این امر باعث شده موضوع سوال‌های شرعی این هفته را در همین باب مطرح کنیم که آیا به دلیل گران شدن اجناس می‌توان جنس قدیمی را گران‌تر فروخت؟، حکم کسی که گران فروشی یا کم فروشی می‌کند، چیست؟ امر به معروف و نهی از منکر این فروشندگان چگونه است؟


بیشتر بخوانید


شما مخاطبان محترم می‌توانید دیگر سوال‌های خود در زمینه احکام و مسائل شرعی مربوط به «گران فروشی و کم فروشی» را در بخش نظرات همین گزارش مطرح کنید.

پاسخ سوال‌های شما روز جمعه (۳ مرداد) با توجه به فتوای مراجع تقلید در سایت باشگاه خبرنگاران جوان منتشر خواهد شد.

انتهای پیام/

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۲۲:۰۹ ۲۸ تير ۱۳۹۹
غش در معامله به چه معنی؟
عمار
۱۸:۵۰ ۲۹ تير ۱۳۹۹
یعنی اینکه شما اگه ندانسته و ناشناخته و بدون مشورت و بدون همراه داشتن چند آدم باتجربه امینت برای معامله کردن وارد بنگاه دلالان شامورتی بازهای بی وژدانهای کلاهبردارها شدی و بهاشون معامله ایی انجام دادید به تنهایی بعدش که معامله تمام شد و رفتی خونتون خوب که فکر کنی و با اهل خانوادت این معامله را در جریان بگزارید که انجام دادید تازه می فهمید که دلالهای کلاهبردار چه کلاه گشادی سرت گذاشتن توی این دور زمونه بعدش از شدت ناراحتی اولش شکه میشی بعدش غش می کنی از حال میری به این میگن غش کردن بعد از معامله در این روزگار عجیب و غریب . افتااااااااااااااااااااااااااااااااااااد .
منصور
۲۰:۱۹ ۲۹ تير ۱۳۹۹
فکنم // یعنی یکی تا معامله را دید غش کنه // قبول دارید ؟؟