سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اشرف: حق برانکو نبود با او چنین برخوردی شود/ پول او را تا یک ماه دیگر پرداخت می‌کنیم

مدیر رسانه‌ای باشگاه پرسپولیس درباره پرونده شکایت برانکو از سرخ‌ها در فیفا توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، علیرضا اشرف، مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس درباره آخرین وضعیت پرونده برانکو ایوانکوویچ - باشگاه پرسپولیس بیان کرد: تلاش می‌کنم صادقانه صحبت کنم. تا روزی که در روابط عمومی باشگاه پرسپولیس هستم، وظیفه دارم با هواداران پرسپولیس صادق باشم. برانکو برای پرسپولیس افتخارات زیادی کسب کرده و حقش نبود با او چنین برخوردی شود.

او افزود: باشگاه پرسپولیس به دنبال توافق و مصالحه با برانکو است. پیشنهاداتی هم برای وکیل او فرستادیم، اما چند روز پیش  ۲ سایت در خبری اشتباه مدعی شدند پرسپولیس از سه پنجره نقل و انتقالاتی محروم شده در صورتی که این موضوع صحت ندارد و پرسپولیس تمام مدارک و لوایح لازم را به دادگاه CAS فرستاده است. همچنین  چند روزی هم طول می‌کشد این دادگاه تمام مدارک و لوایح را تایید کند.

مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس ادامه داد: اگر دادگاه CAS لوایح پرسپولیس را دریافت نکرده باشد، حدود ۲۰ روز دیگر به صورت قانونی طبق حکمی که فیفا ارسال کرده برای پرداخت مطالبات برانکو فرصت داریم. رسول پناه اعلام کرده با منابعی که در یک ماه آینده به پرسپولیس می‌رسد پول برانکو را پرداخت می‌کنیم، زیرا پرداخت طلب او به گردن باشگاه است و نمی‌توانیم از آن فرار کنیم.


بیشتر بخوانید


او خاطرنشان کرد: پرونده برانکو نباید به اینجا می‌رسید تا هواداران و پیشکسوتان اکنون نگران محرومیت باشند، اما وقتی او از پرسپولیس شکایت کرد، باشگاه هم نمی‌توانست دست روی دست بگذارد ما اعتقاد داریم برانکو حقش را می‌خواهد و این موضوع خیلی مشخص است. برانکو پیشنهاد پرسپولیس را نپذیرفته، اما طبق مطالبه ابتدایی، باید یک میلیون و ۷۰۰ هزار یورو به این مربی پرداخت می‌کردیم، اما پس از ارائه لایحه دفاعی باشگاه این مبلغ به یک میلیون و ۵۰ هزار یورو رسید به همین دلیل ارزش داشت که پرسپولیس از خودش دفاع کند.

مدیر رسانه‌ای باشگاه پرسپولیس در پایان گفت: انشاالله باشگاه باشگاه مبلغ یک میلیون و ۵۰ هزار یورویی را پرداخت می‌کند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.