سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اجرای طرح کنترل بارنامه رانندگان در استان اردبیل/ ثبت روزانه ۱۵ مورد تخلف عدم اخذ بارنامه

رئیس اداره حمل ونقل کالای اداره کل راهداری استان اردبیل از اجرای طرح کنترل بارنامه رانندگان برای جلوگیری از تخلفات حمل بار بدون بارنامه در استان اردبیل خبر داد.

وحید میرمحمدی، رئیس اداره حمل ونقل کالای اداره کل راهداری استان اردبیل در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، با اشاره به وجود قانون الزام استفاده از بارنامه در تمامی حمل ونقل‌های جاده‌ای داخل کشور گفت: برخی رانندگان اقدام به حمل بار و کالا بدون اخذ بارنامه می‌نمایند که با اجرای این طرح از تخلفات حمل بار بدون بارنامه جلوگیری شده واجرای آن به صورت ماهانه تمدید خواهد شد.

او فرار از پرداخت عوارض مالیاتی، حمل محصولاتی که نیار به مجوز خاص حمل دارند مانند دام زنده، گندم، حمل بدون رعایت شیوه نامه نوبت دهی واعلام بار را از مهمترین دلایل رانندگان برای حمل بار بدون بارنامه عنوان کرد و افزود: به جهت رعایت حقوق رانندگان و صاحبان کالا این طرح با همکاری اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای و پلیس راه استان در حال اجراست.

رئیس اداره حمل ونقل کالای اداره کل راهداری استان اردبیل با اشاره به اینکه از اجرای این طرح تاکنون به طور متوسط روزانه ۱۵ مورد تخلف عدم اخذ بارنامه ثبت می‌شود اظهار کرد:کارشناسان حوزه معاونت حمل و نقل اداره کل راهداری و نیروهیا پرتلاش پلیس راه همه روزه در ساعات متغیر اقدام به کنترل بارنامه می‌کنند و در صورت مشاهده هرگونه تخلف در این خصوص برخورد‌های قانونی و قاطع انجام می‌شود.

میرمحمدی از همه رانندگان خواست نسبت به اخذ بارنامه خود جدی بوده و انتظار می‌رود با همکاری ویژه رانندگان و صاحبان کالا در روز‌های آینده با اطلاع رسانی و برخورد‌های قانونی انجام یافته شاهدکاهش تعداد تخلف در این حوزه باشیم.

او با قدردانی از تلاش‌های رانندگان سخت کوش و فعالان عرصه حمل و نقل وضعیت حمل بار و کالا در استان را کاملا عادی و روان دانست.

انتهای پیام/ح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.